ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اختلال در اینترنت ایرانسل

| دوشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۸۵، ۱۱:۳۴ ق.ظ | ۰ نظر

بسیاری از خریداران سیم کارت های پیش پرداختی و پس پرداختی ایرانسل، اپراتور دوم تلفن همراه از نحوه ارایه سرویس های ارزش افزوده این شرکت گلایه می کنند.

به گزارش فارس، شرکت ایرانسل از اواخر بهمن ماه برای نخستین بار سرویس ارزش افزوده GPRS برای اتصال به اینترنت از طریق تلفن همراه را بین شمار محدودی از مشترکان عرضه کرده است .

برخی از خریداران این سیم کارت ها می گویند: هنوز پیغام SMS حاوی اطلاعات مورد نیاز برای اتصال به اینترنت را دریافت نکرده اند.

برخی دیگر نیز با اشاره به اینکه گاهی اوقات توانسته اند به اینترنت وصل شوند، می گویند، برای اتصال به این سرویس باید زیر دکلهای مخابراتی این شرکت و برای استفاده مناسبتر از آن باید دقیقاً زیر آنتن های مخابراتی این شرکت بایستید.

آنان می افزایند: در بسیاری از ساعات روز این سرویس ارایه نمی شود یا اگر هم ارایه می شود آنقدر کند است که نمی توان از آن بهره برد.

به گفته آنان اگر چه سرعت اینترنت ایرانسل رسما حدود 48 کیلوبیت بر ثانیه اعلام شده اما در عمل سرعت اتصال نصف این رقم هم نیست، چون به عنوان مثال سرعت بالا آمدن صفحه اول سایت گوگل از طریق این سرویس بسیار طولانی تر از حالتی است که کاربران با استفاده از رایانه معمولی و به صورت خانگی یا (dial-up) به اینترنت متصل می شوند.

حسینی یکی از دارندگان سیم کارت های اعتباری ایرانسل می گوید: در بسیاری از ساعت روز نمی توانم به اینترنت دسترسی پیدا کنم حال آنکه این سیم کارت را به بهانه اتصال به اینترنت خریداری کرده ام.

وی می گوید: تنها یک بار توانسته‌ام از اینترنت این سیم کارت استفاده کنم که داخل خودرویی در پشت چراغ قرمز اتوبان کردستان و جلال آل احمد نشسته بودم که البته آن هم بعد از 20 - 30 ثانیه قطع شد.

  • ۸۵/۱۲/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">