ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اختلال ها و یک ماه فرصت برای ایرانسل

| دوشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۸۵، ۱۱:۰۶ ب.ظ | ۲ نظر

ITanalyze.ir - یکی از خوانندگان سایت با ارسال مطلبی ضمن اشاره به بروز برخی مشکلات شبکه ایرانسل خواستار تحقق وعده های این شرکت شده است. در این تن امده است: تماسهای تلفنی ایرانسل پس از واگذاری سیم کارتهای اعتباری به شدت با اختلال روبرو شده و تماسهای تلفنی از ایرانسل به

ایرانسل و به اپراتورهای دیگر و همچنین تماس به ایرانسل در ساعاتی از روز تقریباً غیر ممکن میشود.

مشترکین ایرانسل هنگام شماره گیری مکراراً با پیغام network busy و یا قطع مکالمه روبرو میشوند و پس از چندین بار شماره گیری و برقراری ارتباط نیز متوجه میشوند صدا به صورت یک طرفه میباشد.

اختلال smsهای ایرانسل نیز که چندی پیش تا حدی بر طرف شده بود ، دوباره به وضعیت قبل در آمده و پیام های کوتاه با تاخیر و گاهی اصلاً به دست گیرنده نمیرسند.

همچنین ایرانسل اعلام کرده بود از بهمن ماه قبوض مشترکین به صورت ثانیه ای محاسبه می شود ، در صورتی که در تماس تلفنی با یکی از اپراتورهای ایرانسل ، اظهار بی اطلاعی نمود و اضافه کرد هنوز هیچگونه خبری حتی در مورد زمان انجام این کار به ما ابلاغ نکردند.

شرکت ایرانسل زمان رفع تمامی مشکلات در شبکه را پایان این سال اعلام کرده ، مشکلاتی که تا پایان آذر ماه قرار بود برطرف شود ،در صورتی که تا پایان سال فقط یک ماه باقی مانده است.

  • ۸۵/۱۱/۳۰

نظرات  (۲)

من که دیگه دارم از خریدش پشیمون میشم.
سلام به تمامی دست اندرکاران سایت ITanalyze.ir وعده های محقق نشده ایرانسل یکی وچند تا نیست مثلا در تهران: تکمیل پوشش شبکه در تهران، هفته اول آبان، سپس دهه اول آبان، پایان آبان، پایان آذر، دی و سپس بهمن اعلام شد و اکنون نیز که بهمن ماه به پایان رسیده، پایان اسفند ماه ... این شرکت درابتدای واگذاری سیمکارت هایش اعلام نموده بود که تا پایان سال جاری کل کشوررا پوشیش خواهد داد،تابحال پوشیش چند شهر تکمیل نموده ؟و؟و؟... من هم ازین شبکه یک سیمکارت خریده بودم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">