ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اخراج تاکسی آنلاین اوبر از بارسلونا

| شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۷، ۰۵:۳۳ ب.ظ | ۰ نظر

به دلیل اجرای قانون جدید در بارسلونا و در واکنش به اعمال محدودیت‌های منطقه‌ای، تاکسی آنلاین اوبر و Cabify ارائه خدمات خود در بارسلونای اسپانیا را متوقف کردند.

به گزارش خبرآنلاین، دولت کاتالان طبق قانون جدیدی که وضع کرده به تاکسی‌های آنلاین دستور داده است تا مسافران خود را پس از گذشت 15 دقیقه از پذیرش درخواست، سوار کنند.

این قانون پس از اعتراض سندیکای تاکسی‌داران سنتی وضع‌شده است. رانندگان سنتی اعتراض داشتند که تاکسی‌های آنلاین سرویس‌ها و خدمات سنتی‌ها را زیر سؤال برده‌اند.

بارسلونا دومین شهر بزرگ اسپانیا و یکی از مراکز اصلی توریستی این کشور محسوب می‌شود و توقف فعالیت اوبر تنها چند هفته مانده به برگزاری بزرگ‌ترین کنفرانس سالانه موبایل جهان / MWC صورت می‌گیرد.

سخنگوی اوبر گفت قانون جدید چاره‌ای جز تعطیلی را برای ما باقی نگذاشته است. تاکسی آنلاین Cabify نیز با 1 میلیون کاربر در بارسلونا ابراز تأسف کرد که چنین تصمیمی گرفته‌شده و منافع انبوهی از شهروندان نادیده گرفته‌شده است.

قانون جدید در منطقه کاتالونیا به اجرا درمی‌آید و اوبر اعلام کرده است در سایر شهرها اسپانیا مانند سابق به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

در بارسلونا رانندگان تاکسی به خیابان ریخته و جاده‌ها را بستند. در مادرید نیز این هفته تظاهرات تاکسی‌داران ادامه داشت اما لایسنس اوبر در اسپانیا توسط مقامات محلی تائید شده و بعید است مادرید مانند بارسلونا شود.

Cabify نیز اعلام کرد به دنبال تعطیلی سرویس‌هایش در بارسلونا مجبور است تا عذر 3000 نیروی خود را بخواهد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">