ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ادامه تکفا باید همراه با خروجی باشد

| يكشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۸۴، ۰۴:۳۸ ب.ظ | ۰ نظر

دبیر شورای راهبردی تکفاب گفت: در ادامه‌ی کار برنامه‌ی تکفا باید پایه و هدف پروژه‌ها دستاورد باشد نه اینکه فقط پروسه‌های پروژه‌های مرتبا تکرار شود.

دکتر «ماشاءالله ترابی» در گفت‌وگو با(ایسنا)، گفت: در برنامه‌ی تکفای دوم پروژه‌ها باید به صورت هدفمند پیش برود ، تا بتوانند نیازهای بخش‌های مختلف کشور را در قالب مزایای فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسخ دهد.

ترابی تاکید کرد: علاوه بر آن باید اعتبار لازم برای سازمان‌ها و وزارتخانه برای انجام پروژه‌ها فراهم باشد تا با فراغ بال بهتری در انجام برنامه‌هایشان عمل کنند.

دبیر شورای راهبردی تکفاب ابراز داشت : زمانی که پروژه‌ها به تصویب می‌رسد باید بودجه‌ی مورد نیاز در زمان مناسب در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

وی در پایان گفت : در تمام کشورها، برنامه‌هایی در رابطه با استفاده و حرکت به سمت دولت الکترونیک در ابعاد مختلف خود وجود دارد و در ایران هم قاعدتا باید این برنامه در قالب تکفا یا هر برنامه‌ی دیگری وجود داشته باشد چون، در هر حال باید برنامه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات به صورت منسجم در کشور پیگیری شود.

  • ۸۴/۰۶/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">