ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزارت ارتباطات وضعیت پوشش شبکه ارتباطی در مناطق سیل زده استان بوشهر را عادی و پایدار اعلام کرد.

به گزارش وزارت ارتباطات، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر ضمن بازدید از شهرستان‌های سیل زده دیر، کنگان، عسلویه و جم، در مورد آخرین وضعیت ارتباطی استان هنگام وقوع سیل گفت: در حال حاضر وضعیت کلی شبکه ارتباطی در استان بوشهر در حالت عادی و ارتباطات پایدار است.

علی سملیان با اشاره به بارش‌های امروز جاری شدن سیل در شهرستان‌های دیر، کنگان، عسلویه و جم سیل اظهار کرد: هیچ اختلال ارتباطی در این مناطق وجود ندارد.

وی افزود: در بازدید میدانی از این مناطق، حفظ پایداری ارتباطات در شهرها و روستاهای سیلابی، بررسی مسیرهای فیبرنوری داخل استان و پایداری آنها در مقابل حوادث و شرایط بحرانی در اولویت دستور کار قرار گرفته است.

سملیان خاطرنشان کرد: با انجام هماهنگی‌ها و پیگیری‌های لازم برای اعزام نیروهای پشتیبان فنی، آمادگی لازم وجود دارد تا با اعزام نیروها نسبت به قطعی ارتباطات احتمالی اقدام شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر خاطرنشان کرد: در شرایط بحران، داشتن شبکه ارتباطی پایدار و بدون اختلال برای تیم‌های مدیریت بحران و مردم از جمله مهمترین الزاماتی است که بر آن تاکید شده است.

  • ۰۰/۱۰/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">