ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ارتباط مخابراتی تمام مراکز نفت برقرار است

| سه شنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۱۷ ق.ظ | ۰ نظر

معاون عملیاتی مخابرات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت گفت: در سیل اخیر در هفت نقطه از مسیر فیبر نوری، قطعی داشتیم که همه آسیب دیدگی ها به جز مسیر تنگه فنی- بیدرویه (استان لرستان) علی رغم شرایط بحرانی منطقه و بسته شدن راه‌های ارتباطی در کمترین زمان ممکن ترمیم شدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، حمید صداقتی با بیان اینکه در مسیرهای مسیر پل بابا- آسار و تنگ فنی- دره شهر، دو بار در اثر سیل و ریزش کوه، قطعی فیبر نوری داشتیم که هر دو مورد برطرف شد، افزود: تنها در مسیر تنگ فنی به بیدرویه در منطقه پاعلم، فیبر نوری به دلیل وسعت زیاد خرابی ناشی از سیل و از بین رفتن جاده، دسترسی و استحکامات بستر رودخانه از دوازدهم فروردین ماه تاکنون قطع است.
صداقتی افزود: به محض فراهم شدن امکان دسترسی به آن منطقه، نیروهای بخش تعمیرات خط و مخابرات بطور همزمان کار تعمیر مسیر، قراردادن لوله و عبور فیبر نوری پروژه را اجرا می‌کنند.
وی با اشاره به وجود فیبر نوری در کنار لوله‌ها گفت: علیرغم مقاوم‌سازی و بتن‌ریزی مسیر خط در بستر رودخانه‌ها وسعت سیل به حدی بوده که موجب آسیب به لوله‌ها و قطع فیبر نوری در برخی مسیرها شده است.
صداقتی با تاکید بر اینکه خوشبختانه در سال جاری با وجود شرایط بحرانی، همه خطوط تلفنی و دیتای مراکز و تاسیسات انتقال نفت برقرار بوده است، گفت: با قطع فیبر نوری، همه ارتباطات تلفنی و دیتای موجود بر روی فیبر بدون وقفه بر روی مسیرهای پشتیبان رادیویی برقرار می‌شود.
به گفته وی در حال حاضر با توجه به قطع فیبر نوری مسیر تنگه فنی – بیدرویه، خطوط ارتباطی مهم پالایشگاه‌ها و دیگر شرکت‌ها بطور موقت از مسیرهای رادیویی برقرار شده است.

  • ۹۸/۰۲/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">