ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مسئول کمیته فن آوری اطلاعات مجلس گفت: تا این لحظه از وزارتخانه های نفت و جهاد کشاورزی و نیز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بازدید کرده و عملکرد آنها را در حوزه خدمات دولت الکترونیک مورد بررسی قرار دادیم و این بررسی ها همچنان ادامه دارد.
«مصطفی طاهری» مسئول کمیته فن آوری اطلاعات کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت و گو با راه دانا ؛ درباره آخرین اقدامات کمیته مشترک وزارت صنایع و معادن مجلس با وزارت ارتباطات برای تحقق شبکه ملی اطلاعات گفت: کمیته فن آوری اطلاعات مجلس دو جلسه با وزیر ارتباطات و مدیران مربوط به بخش راه اندازی دولت الکترونیک برگزار کرده و میزان پیشرفت کار در این حوزه را مورد ارزیابی قرار دادیم.
وی با اشاره به جزئیات این نشست ها عنوان کرد: پس از نشست مشترک با مدیران بخش راه اندازی دولت الکترونیک، گزارش عملکرد نهادهای مختلف در میزان تحقق دولت الکترونیک را دریافت کردیم و آن را به عملکرد خوب، متوسط و ضعیف دسته بندی کردیم.
طاهری ادامه داد: با توجه به قوانین بالادستی و اطلاعاتی که از عوامل وزارت ارتباطات دریافت کردیم در حال بررسی عوامل کم کاری دستگاه ها و وزارتخانه ها در تحقق دولت الکترونیک هستیم.
نماینده مردم زنجان با اشاره به اینکه بنای حساب کشی از سازمان ها و وزارتخانه هایی در ارائه خدمات الکترونیک را داریم تصریح کرد: اگر دلایل کم کاری بخش های مختلف کمبود بودجه یا خلا قانونی باشد آن را برطرف خواهیم کرد و در صورتی که کم کاری هر بخشی بدون دلیل قانع کننده باشد آن دستگاه را برای به صحن علنی مجلس و دستگاه های مربوط معرفی کنیم تا مطابق قانون با آنها برخورد شود.
مسئول کمیته فن آوری اطلاعات مجلس تصریح کرد: تا این لحظه از وزارتخانه های نفت و جهاد کشاورزی و نیز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بازدید کرده و عملکرد آنها را در حوزه خدمات دولت الکترونیک و شبکه ملی اطلاعات مورد بررسی قرار دادیم و این بررسی ها همچنان ادامه دارد.
طاهری خاطرنشان کرد: عملکرد نهادهای مختلف در ارائه خدمات دولت الکترونیک رتبه بندی خواهد شد و پس از آن به اطلاع عموم خواهد رسید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">