ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ارز فیس‌بوک در فرانسه غیرمجاز شد

| يكشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۸، ۰۲:۴۰ ب.ظ | ۰ نظر

وزیر اقتصاد فرانسه در یک سخنرانی اعلام کرده در صورت عرضه ارز دیجیتال فیس بوک، اجازه توسعه و تجارت آن در این کشور را نخواهد داد. زیرا این ارز دیجیتال ثبات اقتصاد فرانسه را تهدید می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وایس نیوز، وزیر اقتصاد فرانسه به تازگی هشدار داده ارز دیجیتالی فیس بوک( لیبرا) در صورت عرضه در سال آینده میلادی، در این کشور مجاز نخواهد بود.

«برونو لومیر» در یک سخنرانی از لیبرا انتقاد کرد. او ادعا کرد هرچه در توان دارد انجام می دهد تا از توسعه لیبرا در خاک فرانسه جلوگیری کند. علاوه بر آن اجازه استفاده از این ارز دیجیتال در فرانسه را نخواهد داد.

به گفته او لیبرا به کاهش ارزش یورو منجر می شود در نتیجه ثبات اقتصاد فرانسه را متزلزل می کند. همچنین لومیر هیچ علاقه ای به تجارت ارز دیجیتال فیس بوک ندارد.

 لومیر در ادامه سخنانش گفت: با خصوصی سازی ارز دیجیتال شرکتی که بیش از ۲ میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد، ثبات مالی کشورها به خطر می افتد. تمام نگرانی ها درباره لیبرا جدی است. بنابراین می خواهم به طور شفاف بگویم؛ در این شرایط ما نمی توانیم اجازه دهیم لیبرا در خاک اروپا توسعه یابد.

  • ۹۸/۰۶/۲۴

فیس‌بوک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">