ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

از آیفون ایکس استقبال نشد

| چهارشنبه, ۶ دی ۱۳۹۶، ۰۲:۲۰ ب.ظ | ۰ نظر

در حالی که پیش بینی می‌شد استقبال از آیفون ایکس با فرارسیدن تعطیلات کریسمس بیش از گذشته شود، اما این اتفاق نیفتاده است.

به گزارش فارس به نقل از بلومبرگ، این روزها مدیران ارشد اپل چندان به خاطر فرارسیدن فصل تعطیلات کریسمس خوشحال نیستند، زیرا تحلیل گران می گویند خرید این گوشی قرار نیست رونق فوق العاده ای بگیرد و در سه ماهه اول سال 2018 بازار تقاضای فوق العاده ای برای گوشی یادشده نخواهد داشت.

همزمان با اوج فصل خرید کریسمس نشانه های عدم استقبال گسترده از گوشی آیفون ایکس پدیدار شده و بررسی های موسسه Sinolink Securities حاکیست میزان عرضه آیفون ایکس در سه ماهه اول سال 2018 به 35 میلیون واحد گوشی می رسد که 10 میلیون واحد گوشی کمتر از پیش بینی های قبلی است.

Sinolink Securities بر این باور است که بعد از موج اولیه تقاضا برای خرید آیفون ایکس، حالا بازار نگران آن است که این تقاضا ادامه نیابد. به نظر می رسد مهم ترین علت عدم استقبال گسترده از آیفون ایکس قیمت بالای آن باشد که به 1000 دلار می رسد و این در حالی است که برخی رقبای چینی اپل گوشی های باکیفیتی را با قیمت های کمتر در بازار کشورهایی همچون هند و چین عرضه کرده اند.

اعلام این اخبار به ضرر شرکت های آسیایی همکار اپل نیز تمام شده و باعث شده ارزش سهام تعدادی از آنها در شرق آسیا چند درصدی سقوط کند.

  • ۹۶/۱۰/۰۶

آیفون

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">