ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

از کجا بلیط هواپیما بخریم؟

| پنجشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۸، ۰۳:۰۵ ب.ظ | ۰ نظر

می‌خواهید بهترین بلیط ممکن را به‌دست آورید؟ شما تنها نیستید. همه ما همیشه سعی می‌کنیم بهترین بلیط هواپیما را برای ملاقات با خانواده و دوستانمان یا برای داشتن تعطیلاتی عالی رزرو کنیم.
با این وجود، به لطف اینترنت، این کار اندکی آسانتر شده است. با آژانس‌های مسافرتی آنلاین و ارائه دهندگان تخفیف به عنوان نماینده آژانس، این امکان را به ما می‌دهد تا به طیف گسترده‌تری از انواع بلیط و قیمت‌ها و گزینه‌های پرواز، در دست داشته باشیم.
با تجزیه و تحلیل گسترده خود مشخص شده است قیمت سفر به منطقه رزرو بر اساس تاریخ پرواز بسیار متفاوت است. بر این اساس مدت‌ها قبل از سفر باید بلیط خود را خریداری کنید.
در حالی که برای بهترین پرواز ممکن خرید می‌کنید، نکات و ویندوزهای مراحلی که در بالا به شما ارائه شد به خاطر بسپارید، اما شما باید یک نکته دیگر را نیز به خاطر بسپارید: وقتی قیمت خوبی را می‌بینید، آن را همان موقع بگیرید. اگر منتظر بمانید، ممکن است در نهایت هزینه بیشتری برای شما در پی داشته باشد. هر چه بیشتر منتظر بمانید، هزینه بیشتری به شما تعلق می‌گیرد که شاید برای بودجه شما مناسب نباشد.

 

بلیط هواپیما چه زمانی ارزانتر است؟
بلیط هواپیما معمولاً بسته به تاریخ عزیمت ارزانتر نمی‌شوند. پروازهای  ارزان‌تر، هنگام رزرو بین چهار ماه تا سه هفته قبل از تاریخ عزیمت شما موجود است و طبق مطالعه سالانه هواپیمایی‌ها، می‌توانید انتظار داشته باشید که نرخ‌ها پس از آن دوره افزایش پیدا کنند. البته ممکن است عوامل ترکیبی وجود داشته باشد که می‌توانند در این امر تأثیر بگذارند. تغییرات فصلی، تعطیلات و سایر عوامل می‌توانند بر قیمت‌گذاری نیز تأثیر بگذارند.

پس از دانستن اطلاعاتی در مورد قیمت بلیط هواپیما، باید بدانید که از مراکز مختلفی می‌توانید بلیط را خریداری کنید اما مسئله‌ای که بسیار مهم است این است که با استفاده از سایت‌ها خرید بلیط هواپیمای خود را آسان‌تر می‌کنید. با توجه به اینکه برای خرید حضوری باید مشکلات زیادی را تحمل کنید. از ترافیک و در صف نشستن در آژانس‌های هواپیمایی گرفته تا مشکل عدم توانایی مقایسه در قیمت‌ها چرا که نمی‌توانید به طور مداوم به آژانس‌های مختلف سر بزنید و قیمت‌ها را پرس و جو کنید. پس بهترین راه چاره خرید بلیط هواپیما از سایت‌های فروش بلیط است.
برای اولین بار با هواپیما سفر می‌کنم
خرید بلیط هواپیما از سایت‌های اینترنتی در حال حاضر از رایج‌ترین و می‌توان گفت اولین نوع اولویت مسافران است چرا که دسترسی به همه موارد مورد نظر از جمله قیمت، تاریخ، ساعت و مقایسه آن با دیگر سایت‌ها و پروازها را برای مسافر آسان می‌کند.
خرید بلیط هواپیما مانند هر خرید دیگری نیاز به ارائه دهنده مناسب دارد. در صورتی که قصد شما واقعا سفر با هواپیما است بدون احتیاج به هزینه بالا و صرف زمان زیاد می‌توانید با انواع اتپلیکیش‌ها و سایت‌ها به راحتی، بهترین گزینه و مناسب‌ترین آن را خریداری کرده و به سفر بپردازید.

 

مزیت‌های خرید بلیط از سایت‌های فروش بلیط و گردشگری
خرید بلیط هواپیما چه بلیط پرواز داخلی و چه خارجی از سایت‌های گردشگری مزیت‌های زیادی دارد زیرا شما با خرید از سایت‌ها، به تنهایی بلیط نمی‌خرید بلکه جمعی از مزایا را هم می‌توانید دریافت کنید. شما می‌توانید بر اساس مبدا و مقصد خود و گزینه‌های دیگر از نوع صندلی و نوع هواپیما گرفته تا جایی که ‌می‌خواهید در هواپیما بنشینید تا فرودگاه مورد نظر همچنین تاریخ حرکت خود را به راحتی در فیلترهای سایت‌های گردشگری مشخص کرده و بر این اساس سفر خود را انجام دهید. علاوه بر این گزینه، نکته بسیار خوب خرید بلیط هواپیما از طریق سایت این است که می‌توانید ارزانترین نوع بلیط هواپیما را از طریق مقایسه انتخاب کنید. یعنی به مقایسه قیمت بلیط هواپیما در سایت‌های مختلف بپردازید. بنابرین با خرید بلیط از سایت، همیشه ارزانترین بلیط هواپیما را خواهید خرید. 
 
یکی دیگر از مهمترین مزیت‌ها خرید از طریق سایت، صرفه جویی در زمان است. یعنی به جای جستجو در بین ۱۰ ها آژانس هواپیمایی و سر زدن به آنها در این ترافیک برای خرید بلیط هواپیما ارزان، کافی است در سایت‌های خرید بلیط هواپیما جستجو کنید تا ارزانترین بلیط هواپیما را پیدا و خریداری کنید.
در هنگام خرید بلیط هواپیما چه بلیط پرواز داخلی و چه خارجی از سایت‌های گردشگری باید از معتبر بودن سایت اطمینان کافی را داشته باشید. اگر سایت معتبر و مشهور است دیگر نیاز نیست نگران باشید که آیا سایت و یا آژانس مسافرتی که از آن بلیط هواپیما خریداری می‌کنید معتبر است و یا خیر، زیرا سایت‌های خرید بلیط هواپیما فقط ار بین آژانس های معتبر و دارای مجوزهای رسمی به شما بلیط هواپیمای ارزان را نمایش می‌دهد.
علاوه بر قیمت ارزان بلیط هواپیما از طریق خرید از سایت، موضوع مهم دیگری که در زمان خریداری انواع بلیط هواپیما مطرح است، پشتیبانی است. پشتیبانی در صورت تغییر روز و یا کنسل کردن بلیط هواپیما است که در سایت‌ها می‌توانید به سادگی آن را با تیم پشتیباتی سایت مربوطه در میان بگذارید.
یکی از این سایت‌ها که با خیال راحت می‌توانید خرید خود را انجام دهید علی بابا است. با خرید بلیط هواپیما از علی بابا می‌توانید تمامی مزایای گفته شده در بالا را همراه داشته باشید. در این سایت می‌توانید بلیط پرواز داخلی و خارجی خود را خریداری کرده و به سفر خود بپردازید.

 

(این مطلب رپورتاژ آگهی است)

  • ۹۸/۱۱/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">