ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

طبق گزارشی جدید چین می تواند از هوش مصنوعی برای دخالت آمریکا در امور تایوان جلوگیری کند. همچنین احتمالا چین به رهبر جنگ افزارهای هوشمند جهان در آینده تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، نشریه ساوت چاینا مورنینگ پست در گزارشی به نقل از کارشناسان چینی حوزه امور تایوان نوشته است: ارتش چین باید تمرین‌های مسدودسازی اطراف تایوان انجام دهد و از هوش مصنوعی برای جلوگیری از دخالت آمریکا استفاده کند.

نی یونگجی معاون مؤسسه شانگهای در مطالعات تایوان در این باره می‌گوید: ارتش باید تمرین‌های مسدودسازی اطراف جزیره انجام دهد و با کمک فناوری هوش مصنوعی از دخالت آمریکا و نیروهای استقلال طلب تایوان جلوگیری کند.

به گفته او ارتش چین ایده «بازداری هوشمند» را بررسی کرده است. یونگجی این اظهارات را در مقاله‌ای بیان کرده که به تازگی منتشر شده است.

این کارشناس معتقد است ارتش چین با استفاده از مهارت‌های خود در هوش مصنوعی، ابر رایانشی، داده‌های کلان، حملات و دفاع سایبری و همچنین تجهیزات بی سرنشین می‌تواند به رهبر جنگ افزارهای هوشمند جهان در آینده تبدیل شود.

ارتش چین از هوش مصنوعی برای شبیه سازی بازی‌های جنگی برای عملیات‌های تهاجمی علیه و همچنین شناسایی زیردریایی‌ها استفاده کرده است.

  • ۰۱/۱۰/۲۷

هوش مصنوعی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">