ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

استقبال گرم شما را می فشاریم

| دوشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۸۴، ۰۵:۲۵ ب.ظ | ۰ نظر

علی شمیرانی - حتماً اگر روز گذشته به سایت مراجعه کرده بودید متوجه کم آوردن پهنای باند شدید درست مثل زمانی که نتایج کنکور را اعلام می کنند. این اتفاق نیز در پی اسقبال گرم شما هموطنان عزیز در اقصا نقاط دنیا به ویژه هموطنان داخلی رخ داد.

لذا نظر به اینکه سایت را با مراجعات پی در پی خود منهدم کردید مدیریت سایت از روز گذشته با آقای کردستانی در شرکت گوگل و امید پیریار در شرکت ebay تماس گرفته و به دنبال انتقال سایت روی هاست آنها هستیم. البته موبایل بیل گیتس در دسترس نبود که یکی از دوستان گفت برای سفر تفریحی فعلاً رفته کره ماه این رو گفتم که یک وقت فکر نکنید اومده ایران که موبایلش در دسترس نیست. اگرچه گفتند می تونیم شماره ایشون رو در کره ماه بدیم ولی به علت هزینه بالا و اینکه ما فعلاً به اونجا اورجینیشن نداریم بی خیال موضوع شدیم.

خوب شوخی کافیه با عرض پوزش از مشکل فنی در سایت و امید الکی به این که دوباره سایت دچار مشکل نشود اسقبال گرم شما را صمیمانه می فشاریم!

  • ۸۴/۰۵/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">