ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اشکال خودپردازها را به 29911 اعلام کنید

| سه شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۰، ۰۵:۴۰ ب.ظ | ۲ نظر

مدیر کل اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی از عملیاتی شدن سامانه پیش فروش سکه در سال 91 خبر داد.

ناصر حکیمی، مدیر کل اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی امروز در یک نشست خبری در جمع خبرنگاران به تشریح اقدامات بانک مرکزی برای جلوگیری از اختلال در شبکه شتاب و دستگاه‌های خودپرداخت و اظهار داشت:‌ بانک مرکزی اوایل اسفندماه بخش‌نامه را به بانک‌ها ابلاغ کرد مبنی براینکه کشیک شبانه روزی برای ایام پایانی سال طراحی کنند.

او در ادامه از شهروندان خواست چنانچه مشکلی در رابطه با نحوه عملکرد دستگاه های خود پرداز دارند آن را از طریق تلفن هایی که اعلام کرد به گوش مسئولان بانک مرکزی برسانند:« ‌ بانک مرکزی با راه‌اندازی مرکز شتاب این اقدام را فرآهم کرده که اگر مردم در این ایام با مشکل خاصی مواجه شدند از طریق شماره تلفن 29911 در تهران و 02129911 در شهرستان‌ها پیگیر مشکل خود شوند. »

حکیمی در ادامه از برنامه‌ریزی جدید بانک مرکزی برای امکان برداشت مستقیم از حساب‌ها برای بازپرداخت اقساط تسهیلات بانکی از پایان شهریور سال آینده خبر داد و گفت: « با این طرح تمام حساب‌های تسهیلاتی تحت پوشش قرار می‌گیرند به نحوی که در سررسید اقساط مبلغ قسط به صورت خودکار کسر می‌شود. »

حکیمی همچنین از راه‌اندازی سیستم کیف پول برای پرداخت‌هایی که به شبکه آنلاین نیاز ندارند، خبر داد و گفت:‌ « با این روش برای پرداخت‌های خرد دستگاه‌های دولتی دیگر مردم در بانک‌ها معطل نخواهند شد. »

به گزارش خبرآنلاین مدیر کل اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی همچنین از عملیاتی شدن سامانه پیش فروش سکه در سال 91 خبر داد و گفت: « بانک مرکزی طرحی را دارد که براساس آن اقساط تسهیلات بانکی به صورت مستقیم از حساب‌ها کسر خواهد شد. »

  • ۹۰/۱۲/۱۶

نظرات  (۲)

بیکی هستم با ملت کارت از پوز پارسیان عملیات ناموفق داشتم درتاریخ 8 اذر با شماره اعلام شده در پرینت یعنی 44498847 تماس گرفنم براشون فاکس کردم بعد از یک ماه شماره اندیکاتوری زیر را به من دادند: 86912214 با 29911 نیز تماس گرفتم و شماره پیگیری 27957 را به من داند هر وقت با این کد رهگیری موضوع را از سیستم می پرسم پاسخ می دهند: در خواست در سیستم ثبت گردیده است و تحت بررسی است امروز 13 دی ماه است یعتی بیش از یک از تاریخ تراکتش ناموفق گذشته متاسفانه هیچکس پاسخگو نیست!!! همه ان را به دوش شاپرک می اندازتد چرا ؟ نمی دانم تو این مملکت چه کسی باید پاسخگو باشد؟ بازم نمی دانم
  • مهدی رجبی
  • تاریخ16 دیماه 93 یک تراکنش پرداخت قبض با دستگاه پوز صادرات انجام دادم.قبض پرداخت نشد و پول هم از حساب من کم شد.با 02129911 تماس گرفتم یک شماره پیگیری داده الان که 16روز از اون تاریخ میگذره بخدا بیشتر از ده بار تماس گرفتم میگه درخواست شما در حال پیگیری میباشد.تورو خدا اگه کسی میدونه بگه که به کجا باید مراجعه کنم.اخه بدبختی که قبضم مال خودم نبوده. اومدیم ثواب کنیم جوجه کباب شدیم رفت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">