ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اطلاعیه درباره نشت اطلاعات کاربران آسیاتک

| چهارشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۹، ۰۵:۵۱ ب.ظ | ۰ نظر

پیرو انتشار اخبار و اطلاعات اخیر در شبکه های اجتماعی مبنی بر نشت اطلاعات کاربران آسیاتک ناشی از هک شدن سامانه های این شرکت، آسیاتک اطلاعیه‌ای به شرح زیر منتشر کرد.  

۱- موارد اعلام شده در خصوص دستیابی به اطلاعات کاربران آسیاتک ارتباطی با سامانه های جاری و درگاههای اطلاعاتی شرکت نداشته و در حوزه داده های سامانه های آسیاتک نبوده است.

۲-نظام مدیریت امنیت اطلاعات و سایر سیستمهای مدیریتی همواره راهگشای بهبود خدمات و فعالیتهای شرکت آسیاتک می باشد در این خصوص با توجه به دامنه کاربرد این سیستم مدیریتی کلیه فعالیتهای حوزه خدمات از جمله ساماندهی های نرم افزاری و سخت افزاری ، تحت نظارت سیستم مدیریت ISMSقرار دارد که اجرای این نظام توسط نهاد افتا نیز صحه گذاری گردید. ما در آسیاتک همواره تلاش داشته ایم با بهره گیری از متخصصین مجرب و استوار آخرین استانداردهای مدیریتی ، امنیتی و یا توسعه و آموزش مداوم کارکنان بستری مناسب و امن جهت ارائه خدمات به مشتریان را فراهم و مجدانه تلاش می کنیم که این روند همچنان پایدار بوده و با تمام توان از اطلاعات مشتریان صیانت کنیم.

۳- آسیاتک همواره آمادگی دارد تا ایراد و موارد منطقی که دارای ارزش فنی و یا تجاری می باشند را بررسی و در راه بهبود مستمر آنها را اصلاح و تجارب ایجاد شده را جهت استفاده همگان  اطلاع رسانی آموزشی بنماید.

۴-آسیاتک حق پیگیری قضایی و قانونی در خصوص مطالب اخیر جهت تشویش اذهان عمومی و تخریب نام تجاری و مقاصد سودجویانه اقتصادی، فارغ از هرگونه نتیجه را در جهت احقاق حقوق ، برای خود محفوظ میدارد.

۵- جهت پیشگیری از نشر شایعات و جلوگیری از هر گونه ابهام ، قضاوت و پاسخگویی لازم با شفافیت روابط عمومی آسیاتک همواره آماده همکاری و بررسی خواسته های عموم عزیزان می باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">