ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کارکنان مخابرات روستای کشور با اعتراض به عدم اجرای آیین نامه استخدامی سال ۸۹ مخابرات، از مجلس خواستند مخابرات را ملزم به اجرای آیین نامه کند.

به گزارش فارس قربان زاده، دبیر کارکنان مخابرات روستایی در تماس با خبرگزاری فارس، با اشاره به بی نتیجه بودن پیگیری ها از مخابرات درباره اجرای آیین نامه استخدامی کارکنان مخابرات روستایی کشور، گفت: سال ها است که این مطالبه را پیگیری می کنیم  اما هنوز به نتیجه ای رسیده ایم.

وی گفت: برای اجرایی شدن قانون، بارها در مقابل مجلس تحصن کرده ایم و تا زمانی که به خواسته مان نرسیم دست از پیگیری برنمی داریم.

دبیر کارکنان مخابرات روستایی توضیح داد: شرکت مخابرات ایران سال ها است که از اجرای قانون و آرای دیوان عدالت اداری استنکاف می کند و هیچ اراده‌ای برای اجرای قوانین و عرف کارگاه و اجرای آیین نامه استخدامی نداشته و ندارد.

وی گفت: این قشر روستایی که به طور مکرر به نمایندگان و مسئولین برای رفع مشکلات به مجلس و مخابرات ایران و وزارت کار و معاونت حقوقی مخابرات مراجعه کرده اند اما متاسفانه پاسخی نگرفته اند.

 قربان زاده ادامه داد: اخیرا هم با تحصن مقابل درب مجلس شورای اسلامی، مطالبات مان را به صورت کتبی و حضوری به استماع نمایندگان مجلس و به ویژه آقای نیکزاد نایب رئیس مجلس رسانده ایم. تقاضای ما از وکلای مردم این است که مخابرات ایران را مجاب کند که آیین نامه استخدامی سال ۸۹ را برای این قشم که بیش از ۲۰ و ۲۵ سال و حتی ۳۰ سال سابقه کار و خدمات رسانی را دارند اجرایی کند.

وی افزود: در پی اجرای آیین نامه استخدامی، مطالبات حقوق و مزایای معوقه که تاکنون مخابرات پرداخت نکرده هم باید پرداخت شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">