ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اعتراض فعالان VOIP به دولت می رود

| يكشنبه, ۶ شهریور ۱۳۸۴، ۰۴:۲۵ ب.ظ | ۰ نظر

رییس انجمن ISP‌ها گفت: تلاش انجمن برای به تصویب نرسیدن آیین نامه‌ی VOIP به نتیجه نرسید و با به امضا رسیدن این آیین نامه، شوک بزرگی به فعالان این صنعت وارد شد.

مهندس مسعود ریاضیات در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار داشت: ما هنوز اعتقاد داریم که باید در فرصتی مناسب و با کار کارشناسی دقیق‌تری آیین نامه VOIP به تصویب می‌رسید.

وی، ادامه داد: انجمن فرصتی برای انتقال نقطه نظرات فعالان صنف به سازمان تنظیم مقررات پیدا نکرد و این آیین نامه بدون اظهار نظر فعالان صنف به امضا رسید.

ریاضیات با تاکید بر این که باید اصلاح آیین نامه‌ی VOIP در دولت جدید انجام شود، گفت: کمیته‌ی VOIP نظر فعالان صنف را درباره‌ی آیین نامه‌ی VOIP جمع‌آوری می‌کند تا بتوانیم اعتراض خود را به آیین نامه‌ی VOIP با مستندات کافی در هنگام تصویب آیین نامه در هیات دولت ارایه دهیم.

او با اعتقاد بر اینکه تصویب آیین نامه‌ی VOIP با این سرعت ضرورتی نداشت، تصریح کرد: باید دولت جدید به طور کامل مستقر شود و سیاست‌های جدید در صنعت IT اعلام گردد تا انجمن بتواند موضع گیری مشخصی نسبت به ایین نامه‌ی VOIP پیدا کند.

وی، خاطرنشان کرد: قوانین و آیین نامه‌ها در صنعت IT باید به گونه‌ای تنظیم شود که فعالان صنف بتوانند خود را با آن منطبق کنند.

رییس انجمن صنفی کارفرمایان شبکه‌های اینترنتی در مورد وام‌هایی که سازمان تنظیم مقررات به فعالان VOIP ارائه خواهد کرد، گفت: هنوز شرایط اعطای این وام‌ها مشخص نشده ولی امیدواریم به گونه‌ای باشد که فعالان صنف توانایی استفاده از آن را داشته باشند.

  • ۸۴/۰۶/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">