ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رئیس هیات‌مدیره شرکت ارتباطات سیار، گفت: شماره تلفن‌های همراه سیم‌کارت‌های اعتباری، در ادامه شماره‌های واگذار شده اپراتور اول تاکنون خواهد بود.

دکترسیدعلی علویان، در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا، با بیان این مطلب که رقم 8 و 9 تاکنون در منطقه 2 واگذار نشده است، اظهار داشت: احتمالا این ارقام به عنوان رقم چهارم سیم‌کارت‌های اعتباری بعد از 0912 در ناحیه 2 کشوری و در 7 ناحیه کشوری دیگر نیز در ادامه شماره‌های واگذار خواهد شد.

علویان، نرخ اتصال سیم‌کارت‌های اعتباری 20 هزار تومان، مالیات 4 هزار تومان (مجموعا 24 هزار تومان) و هزینه شارژ را 10 هزار تومان عنوان کرد و افزود: در عین حال، در زمان ثبت‌نام، تنها هزار تومان از متقاضیان دریافت و مابقی هنگام تحویل سیم‌کارت اخذ می‌شود.

وی، درباره محدودیت زمانی شارژکارت‌های سیم‌کارت‌های اعتباری اپراتور اول نیز گفت: محدودیت زمانی قطعا وجود دارد، اما هنوز در مورد مدت آن تصمیم قطعی گرفته نشده و در حال بررسی هستیم.

علویان، در ادامه، مبلغ شارژ کارت‌ها را متفاوت دانست و افزود: این امر بستگی به موقعیت بازار داشته و کارت‌های 10،20 و 40 هزار تومانی در برنامه قرار دارد.

وی گفت: توزیع سیم‌کارت‌های اعتباری بر اساس قرعه‌کشی خواهد بود، منتهی در مناطق دارای ظرفیت توزیع سریع‌تر انجام می‌گیرد.

رئیس هیات‌مدیره شرکت ارتباطات سیار، تصریح کرد: بر اساس توافق‌‌ با شرکت پست، تمامی عملیات ثبت‌نام توسط پست از 12 تا 30 بهمن ماه انجام خواهد شد، ضمن آنکه تمهیداتی برای ثبت‌نام اینترنتی نیز اندیشیده شده است.

وی، همچنین در خصوص برخی انتقادات مبنی بر بروز اختلال در ارتباط با تلفن همراه و یک طرفه بودن صدا در مرحله اول تماس برخی مشترکان، گفت: این موارد مربوط به بخش‌های نرم‌افزاری شبکه بوده که به دلیل مشکل در تعاریف انجام شده در برگردان‌ها هنگام ورود به سایت جدید به شبکه ایجاد می‌شود.

علویان، در پایان تصریح کرد: این‌گونه اختلالات محدود، به دلیل توسعه دائمی شبکه هنگام تغییر مسیر و برگردان‌ها به وجود آمده و تمام تلاش‌ها در این جهت است که اختلالات ایجاد شده، بسیار سریع برطرف شود.

  • ۸۵/۱۱/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">