ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

افت سهام توییتر پس از حذف ترامپ

| شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۹، ۰۲:۴۸ ب.ظ | ۰ نظر

پس از آنکه توئیتر تصمیم گرفت، حساب کاربری ترامپ را به صورت دائم تعلیق کند، سهام این شرکت بر بورس آمریکا دو درصد ریخت.

به گزارش فارس به نقل از رویترز، پس از آنکه شرکت توئیتر تصمیم گرفت که به خاطر پیام‌های محرک آشوب ترامپ صفحه رئیس جمهور آمریکا را به صورت دائم در این شبکه اجتماعی به حالت تعلیق درآورد، سهام این شرکت 2.4 درصد ریخت و به رقم 50.2 دلار در هر سهم رسید.

توئیتر ترامپ 80میلیون دنبال‌کننده داشت و روز چهارشنبه پس از آنکه هوادارانش به ساختمان کنگره حمله کردند، توئیتر موقتا حساب کاربری ترامپ را مسدود کرده بود. توئیتر البته هشدار داده بود در صورتی که ترامپ به ارسال پیام‌های خشونت‌آمیز در توئیتر ادامه دهد، حساب کاربری رئیس  جمهور آمریکا را که حالا حدود 10 روز از پایان دوره ریاست جمهوری‌اش باقی مانده به طور دائم تعلیق خواهد کرد.

توئیتر گفته است؛ دو مورد اخیری که ترامپ در اعلام عدم مشارکت در مراسم تحلیف بایدن و اینکه نباید اعتراض طرفدارانش نادیده گرفته شود، تحریک کننده خشونت بوده است.

توئیتر حتی پیامی که رئیس جمهور آمریکا مبنی بر آزاد نبودن این رسانه و تصمیم‌اش برای راه اندازی پلتفرم خود در آینده نزدیک در توئیتر کاخ سفید منتشر کرده بود را بلافاصله حذف کرد. 

ترامپ می‌گوید: با چند پلتفرم شبکه اجتماعی در حال مذاکره بوده و خبر بزرگی را در آینده نزدیک اعلام خواهد کرد.

  • ۹۹/۱۰/۲۰

توییتر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">