ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

افزایش ضریب نفوذ تلفن همراه در اصفهان

| چهارشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۸۵، ۰۶:۳۲ ب.ظ | ۰ نظر

ضریب نفوذ تلفن همراه در استان اصفهان سال گذشته با واگذاری ‪ ۲۷۳‬هزار و ‪ ۹۲۰‬شماره جدید، ‪ ۶/۰۳‬درصد افزایش یافت.
"کاظم ابراهیمی" مدیر عامل شرکت مخابرات استان اصفهان روز چهارشنبه در گزارشی اعلام کرد : تعداد تلفن همراه در استان اصفهان تا پایان سال گذشته به ‪ ۶۸۴‬هزار و ‪ ۵۱۸‬شماره مشغول بکار و ‪ ۷۵۰‬هزار شماره منصوبه و ضریب نفوذ آن به ‪ ۱۵/۳۷‬درصد رسید.
ضریب نفوذ تلفن ، تعداد تلفن به ازای هر ‪ ۱۰۰‬نفر جمعیت است.
وی اضافه کرد : با برنامه‌ریزی‌های انجام شده پیش بینی می‌شود ضریب نفوذ تلفن همراه در سال جاری به ‪ ۲۲/۲۴‬درصد افزایش یابد.
وی گفت : پارسال حدود ‪ ۷۰۰‬هزار نفر برای دریافت تلفن همراه در استان اصفهان ثبت نام کردند که شرایط برای واگذاری همه این تلفن‌ها مهیا است.
ضریب نفوذ تلفن ثابت نیز در استان اصفهان سال گذشته ‪ ۳/۹۲‬درصد افزایش یافت و به ‪ ۳۵/۴‬درصد با یک میلیون و ‪ ۵۷۶‬هزار و ‪ ۶۲۷‬شماره مشغول بکار رسید.
مدیر عامل شرکت مخابرات استان اصفهان ، تعداد تلفنهای ثابت منصوبه در این استان را یک میلیون و ‪ ۸۵۸‬هزار و ‪ ۶۴۴‬شماره ذکر کرد که از این تعداد ‪ ۱۹۲‬هزار و ‪ ۹۶۴‬شماره تلفن در سال ‪ ۱۳۸۴‬دایر شده است.
وی پیش بینی کرد که براساس اهداف کیفی استان در سال جاری، ضریب نفوذ تلفن ثابت در استان اصفهان به ‪ ۳۸/۱‬درصد برسد.
شهرستان نطنز در مقایسه با سایر شهرهای استان با ‪ ۴۹/۷۵‬درصد از بیشترین میزان نفوذ تلفن و شهرستان چادگان با ‪ ۱۷/۴۴‬درصد از کمترین میزان ضریب نفوذ تلفن برخوردار می‌باشد.
ابراهیمی گفت : برای افزایش شماره تلفن در مناطقی که ضریب نفوذ کمتری دارد و روستاها سال گذاشته طرح واگذاری قسطی تلفن ثابت با اقساط کم به اجرا درامد.
استان اصفهان حدود ‪ ۴/۵‬میلیون نفر جمعیت دارد.

  • ۸۵/۰۱/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">