ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

افزایش نسبی قیمت گوشی

| دوشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۸۵، ۰۱:۲۱ ب.ظ | ۰ نظر

بازار گوشی و لوازم جانبی در تهران در ماههای پایانی سال جاری رونق بیشتری گرفته است، در عین حال گمانه زنی ها حاکی از افزایش قیمت گوشی به علت عدم واردات کافی آن و افزایش تقاضا به علت توزیع سیم کارت های جدید است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مرکز خرید و فروش گوشی و لوازم جانبی تلفن همراه خیابان جمهوری در چند روز گذشته شاهد سیل عظیم مشتریانی بوده که برای خرید گوشی های روز یا نو پا به بازار می گذارند.

یکی از فروشندگان گوشی در خیابان جمهوری با اشاره به اینکه این روزها بازار گوشی رونق بیشتری گرفته است می گوید: در چند روز اخیر ، اکثر اوقات یا اصلا نهار نمی خوریم یا به عنوان عصرانه غذا می خوریم .صاحبان فروشگاه از ما انتظار دارند در این دو ماه تمام توان خود را در فروش هر چه بیشتر گوشی ارایه کنیم.

وی گفت : از این رو رقابتی نیز بین فروشندگان گوشی بر سر فروش بیشتر ایجاد می شود و صاحبان فروشگاهها برای فروش بیشتر به فروشندگان خود وعده های متفاوتی می دهند.

این گزارش حاکی است: جدا از مشتریانی که برای اولین بار برای خرید گوشی به ما مراجعه می کنند، خیلی ها به بازار می آیند تا گوشی های نو را جایگزین گوشی های قدیمی خود کنند.

یکی از فروشندگان گوشی های کارکرده در بازار نیز با بیان اینکه بازار بهتر شده است می گوید: این روزها خیلی ها به دنبال گوشی های دلخواهی می گردند که در عین زیبایی ، بی عیب و ارزان باشند.

وی می افزاید : با نزدیکی سال نو ، فروش لوازم جانبی از جمله قاب های محافظ گوشی ، کیف ، بند و حافظه جانبی بیشتر شده است.

این گزارش حاکی است: هم اکنون خرید و فروش گوشی کارکرده در کنار بازار خیابان جمهوری رشد چشمگیری پیدا کرده است.با ورود سیم کارتهای جدید که وزارت ارتباطات توزیع کرده است بازار گوشی تلفن همراه با تقاضای شدیدی همراه شده است.

البته با انتشار خبر ساخت گوشی در داخل تا حدودی بهای برخی از گوشیهای مدل پایین کاهش یافته است.

  • ۸۵/۱۱/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">