ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیر کل دفتر نظارت بر سرویس‌های IT سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تاکید کرد: شرکت‌های PAP به ارایه‌ی نرم‌افزارهای لازم جهت اندازه‌گیری پهنای باند به کاربران خود و تضمین سرعت‌های منعقده در قراردادهای فی‌مابین (SLA) ملزم هستند.

علیرضا اصغریان در گفت‌وگو با (ایسنا) اظهار کرد: در بخش حفظ کیفیت بر اساس مصوبات و الزامات موجود شرکت‌های PAP ملزم به ارایه‌ی این نرم‌افزارها به کاربران خود هستند.

اصغریان در ادامه تصریح کرد: بهره‌برداران سرویس‌های پرسرعت علاوه بر این نرم‌افزارها با مراجعه به سایت‌های مختلف نظیر WWW.Bandithplce.Com و WWW.Speedtestoir و نرم‌افزار Dumeter می‌توانند میزان سرعت سرویس خود را کنترل کنند.

مدیر کل دفتر نظارت بر سرویسهای IT سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پایان گفت: کاربران می توانند در صورت عدول شرکت طرف قرارداد از تعهد خود مراتب را متناسب با محل زندگی خود به یکی از مناطق سازمان و یا از طریق سایت سازمان www.cra.ir منعکس کرده تا پی‌گیری و اعمال مقررات لازم صورت گیرد.

  • ۸۷/۰۹/۰۱

نظرات  (۱)

  • جواد افتاده
  • با سلام و ضمن دعای خیر آقای شمیرانی از مطالب پر محتوای شما همیشه استفاده نموده ام و جا دارد از شما سپاسگزاری کنم. متاسفانه مثل اغلب اوقات لینک های ایسنا درست کار نمی کند. لذا من لینک جدید یکی از این وب سایت ها را قرار می دهم http://www.bandwidthplace.com با تشکر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">