ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

غزنوی سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم‌خانگی می‌گوید علیرغم اینکه ال جی و سامسونگ از دو سال پیش بازار ایران را ترک کردند اما به صورت سازمان یافته محصولات خود را به ایران قاچاق می‌کنند.
حمیدرضا غزنوی سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم‌خانگی در گفت‌وگو با  خانه ملت  درباره خروج ال جی و سامسونگ از بازار ایران، گفت: علیرغم اینکه این برندها از دو سال پیش بازار ایران را ترک کردند اما به صورت سازمان یافته و از طریق قاچاق محصولات خود را وارد ایران می‌کنند، در اثر این امر تولیدکنندگان داخلی زمین‌گیر می‌شوند، زیرا توان رقابت با لوازم خانگی قاچاق که حقوق ورودی، عوارض گمرکی و مالیات بر ارزش افزوده پرداخت نمی‌کنند، را ندارند.

وی با بیان اینکه ال جی و سامسونگ علیرغم اینکه طی دو سال گذشته از ارائه محصولات خود به ایران سرباز زدند اما هزینه بسیاری برای تبلیغات  انجام می دهند، افزود: تحریم‌ها آزمونی بود که دوست از دشمن جدا شده و مشخص شود کدام شرکت‌ها در شرایط سخت در کنار ایران و ایرانیان هستند.

غزنوی با بیان اینکه رفتن برندهایی مانند ال جی و سامسونگ موجب رونق اقتصادی می‌شود، اظهار کرد: در حال حاضر سرمایه‌گذاری برای تولید لوازم خانگی سه برابر نیاز کشور است و باید شرایطی فراهم شود که بازار ایران در اختیار برندهای ایرانی قرار گیرد تا زمینه اشتغالزایی و... فراهم شود.

سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم‌خانگی اضافه کرد: در حال حاضر لوازم خانگی داخلی می‌توانند از نظر کیفیت با محصولاتی که در فروشگاه‌های خارجی و آمریکایی عرضه می‌شوند، رقابت کنند.

وی برندسازی را یکی از اصلی ترین اقدامات موردنیاز برای شناسایی لوازم خانگی ایرانی برشمرد و تاکید کرد: محصولات ایرانی نه تنها از همتایان خارجی خود از نظر کیفی چیزی کم ندارند بلکه در بسیاری از موارد بهتر از آنها نیز هستند./

  • ۹۸/۱۱/۲۸

ال جی

سامسونگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">