ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

امتحانات دانش‌آموزان الکترونیکی نمی‌شود

| يكشنبه, ۹ مرداد ۱۴۰۱، ۰۲:۳۵ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی با بیان اینکه امتحانات دانش‌آموزان الکترونیکی نمی‌شود، گفت: فرایند برگزاری امتحانات به صورت الکترونیکی خواهد بود که یک بخش آن، تصحیح الکترونیکی امتحانات است.

محسن زارعی رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی در گفت‌وگو با فارس تأکید بر اینکه امتحانات دانش‌آموزان الکترونیکی نمی‌شود، اظهار کرد: فرایند برگزاری امتحانات به صورت الکترونیکی خواهد بود که به صورت قدم به قدم انجام می‌شود. 

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان باید حضوری امتحان نهایی بدهند، ادامه داد: امسال تصحیح الکترونیکی را به صورت آزمایشی آغاز کردیم که خرداد ماه یک مرحله آزمایشی را پیش بردیم و قرار است در شهریور و دی ماه هم به صورت آزمایشی برگزار شود. 

زارعی با بیان اینکه اگر بازخورد خوبی از تصحیح الکترونیکی بگیریم، از سال آینده اجرا می‌کنیم، افزود: در خرداد ماه، تصحیح الکترونیکی را برای مدارس خارج از کشور اجرا کردیم که طرح موفقیت آمیزی بود. 

وی اضافه کرد: قرار است تصحیح الکترونیکی را در چند استان اجرا کنیم که به استان‌ها اعلام کردیم و استان‌هایی که آمادگی دارند در یک حوزه اجرا در شهریور و دی ماه برای تصحیح الکترونیکی اقدام می‌کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">