ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

امتیازات پیش شماره 0992 همراه‌اول

| يكشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۷، ۰۱:۱۰ ب.ظ | ۱ نظر

شماره تلفن همراه در ایران برای دارنده آن شماره، تبدیل به یک مزیت و جایگاه اجتماعی شده است و شاید به همین دلیل است که برخی پیش‌شماره‌های 0912 همراه اول تا میلیاردها تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.
در ایران پیش شماره‌های شناخته شده اپراتور اول که با عدد 091 شروع می‌شوند، از شماره‌های معتبر شناخته شده و مخاطبان خاص و پروپاقرصی هم دارد. اما از آنجا که مقوله نامبرینگ از منابع محدود در دنیا محسوب می‌شود، این رنج از شماره‌ها تقریبا اشباع شده و همراه اول حالا اقدام به عرضه سیم‌کارت‌هایی با پیش‌شماره 0992 کرده است.
این پیش‌شماره‌ها اگرچه از دیماه سال 97 به بازار عرضه شده‌اند اما ارزش و اعتبار برند و مشترکان همراه‌اول را با خود یدک می‌کشند و از قضا این شماره‌ها که حالا در سراسر کشور در دسترس مخاطبان قرار دارد، مزایا و امتیازاتی دارند که می‌تواند فرصت خوبی برای خریداران و پیوستن آنها به خانواده بزرگ و معتبر همراه‌اولی‌ها ایجاد کند.
اما این امتیازات و ویژگی‌ها چیست و چرا فرصت خوبی برای خریداران و متقاضیان سیم‌کارت‌های همراه‌اول محسوب می‌شود:
1-  شماره های جدید اعتباری همراه اول، به صورت سراسری و با پیش شماره یکسان در کل کشور در دسترس متقاضیان است و تمام ویژگی‌های شماره‌های اعتباری قبلی همراه اول را داراست.
2-  عرضه شماره‌های جدید در بازار همراه با سیم کارت‌های  نسل 4 (یوسیم) بوده و لذا خریداران این شماره‌ها می‌توانند از اینترنت پر سرعت نسل 4 و 4.5 همراه اول بهره‌مند شوند.
3-  امتیاز دیگر سیم‌کارت‌های با پیش‌شماره 0992 اما امکان مهم انتخاب و یا گلچین شماره مورد نظر مخاطب است، امتیازی که محدود و غیرقابل تکرار است. به همین جهت بسیاری از مخاطبان می‌توانند مشابه شماره قبلی خود را با پیش‌شماره جدید خریداری کنند و یا اقدام به خرید شماره‌های رند و نیمه‌رند کنند.
افراد متقاضی اما از روش‌های متنوع و متعددی امکان خرید و انتخاب شماره‌های 0992 را دارند و مسیرهای فروش همراه اول شامل این موارد است:
-  سامانه گلچین واقع در آدرس sim.mci.ir
-  فروشگاه های همراه اول (mci.ir/chain-stores)
-  نمایندگان و فروشگاه‌های مجاز فروش
-  دفاتر خدمات مشترکان تلفن همراه و ثابت
 برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت همراه‌اول و صفحه تعرفه سیم کارت‌های دائمی و اعتباری و مراکز توزیع و فعال سازی این سیم کارت‌ها مراجعه کنید.

  • ۹۷/۱۰/۳۰

همراه اول

نظرات  (۱)

هیچ توضیح خوب نمی دهید

 

ا

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">