ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزیر امنیت داخلی آمریکا تاکید کرد این کشور برای مقابله با حملات سایبری به بودجه بیشتری نیاز دارد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره؛ وزیر امنیت داخلی آمریکا تاکید کرد این کشور برای مقابله با حملات سایبری به بودجه بیشتری نیاز دارد.
آلخاندرو مایورکاس خواهان اختصاص اعتبارات بیشتری از صندوق سازمان مدیریت بحران فدرال آمریکا، به تامین مالی مقابله با حملات سایبری شد.
مایورکاس در سخنرانی خودش در چهارمین کنفرانس آژانس امنیت سایبری و امنیت زیرساخت های آمریکا افزود مقابله با چالش های سایبری مستلزم همکاری بین دو بخش دولتی و خصوصی است.

وی خاطر نشان کرد همانطور که در گذشته بارها گفته ام، وزارت امنیت داخلی، وزارتخانه ای مبتنی بر شراکت است. قدرت ما برای اجرای ماموریت های‌مان، به قدرت این شراکت ها متکی است. به همین علت، از اختیارات‌مان برای مشارکت در اطلاعات مربوط به تهدیدات سایبری با شرکای خودمان در همه بخش های دولتی و بخش خصوصی استفاده می کنیم. همچنین به همین علت از امسال، باید هفت و نیم درصد از اعتبارات صندوق سازمان مدیریت بحران فدرال به تلاش های مربوط به مقابله با حملات سایبری اختصاص پیدا کند.

  • ۰۰/۰۷/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">