ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

عضو هیات رئیسه کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: اکنون امکان برگزاری انتخابات الکترونیکی به صورت کامل وجود ندارد و باید با همین شیوه فعلی اقدام کنیم.

اصغرسلیمی در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به امکان برگزاری انتخابات الکترونیکی، اظهار داشت: در بسیاری از مناطق اینترنت نبوده و مشخص نیست که امکان برگزاری انتخابات به صورت آفلاین یا آنلاین وجود دارد؟

عضو هیات رئیسه کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حدود 10 میلیون نفر نیز برای دریافت کارت ملی جدید اقدام نکرده اند و 4 میلیون نفر نیز در خارج از کشور حضور دارند که با این شرایط برگزاری انتخابات الکترونیکی با مشکلاتی روبه رو است.

وی افزود: اگر انتخابات به صورت آفلاین برگزار شود باید مشخصات کامل این افراد را ذخیره کنیم تا در مناطقی که اینترنت وجود ندارد بتوانیم از این ظرفیت استفاده کنیم.

سلیمی با تاکید بر مزایای برگزاری انتخابات الکترونیکی، ادامه داد: قطعا باید به سمت برگزاری انتخابات الکترونیکی برویم تا تقلب‌های انتخاباتی کاهش یابد.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در انتخابات الکترونیکی کسی که چند بار می‌خواهد رای بدهد مشخص می‌شوند و یک نفر نمی‌تواند  چند بار رای بدهد، گفت: اکنون امکان برگزاری انتخابات الکترونیکی به صورت کامل وجود ندارد و باید با همین شیوه فعلی اقدام کنیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">