ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

انتخابات آتی در تمام شعب الکترونیکی نخواهد بود

| جمعه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۵:۳۳ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک وزارت کشور گفت: قطعاً در انتخابات آتی مراحل اخذ و شمارش آرا در تمام شعب الکترونیکی نخواهد بود. اگر نظر موافق شورای نگهبان را داشته باشیم، حداکثر در همان حدی که در دوره قبل اقدام کردیم، اخذ و شمارش الکترونیک را در همان حد، خواهیم داشت.
[شجاعان] امیر شجاعان در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اقدامات در دست انجام درباره رای‌گیری ماشینی(الکترونیکی) اظهار داشت: جلسات مشترک وزارت کشور با شورای نگهبان درخصوص انتخابات اسفندماه سال‌جاری در حال برگزاری است.
وی ادامه داد:  انجام احراز هویت الکترونیکی در تمام شعب رای در انتخابات پیش‌رو نهایی شده است. امیدواریم درباره اخذو شمارش آرا الکترونیک نیز به یک نتیجه نهایی برسیم.
شجاعان تاکید کرد: قطعا در انتخاباتی آتی مراحل اخذ و شمارش آرا در تمام شعب  الکترونیک نخواهد بود. اگر نظر موافق شورای نگهبان را داشته باشیم، حداکثر در همان حدی که در دوره قبل اقدام کردیم، اخذ و شمارش الکترونیکی را در همان حد، خواهیم داشت.
رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک وزارت کشور  یادآور شد: احراز هویت در تمامی شعب به صورت الکترونیک صورت می‌گیرد.
 به گزارش میزان؛ سیدسلمان سامانی، سخنگوی وزارت کشور چندی پیش در نشست خبری خود با اصحاب رسانه درخصوص برگزاری انتخابات الکترونیک عنوان کرد: از موارد اصلاحی قانون انتخابات بحث تمام الکترونیکی شدن آن است. در این زمینه هماهنگی میان وزارت کشور و شورای نگهبان در حال انجام است و ما تاکید داریم که احراز هویت رای دهندگان به صورت الکترونیکی انجام شود، زیرا از رای تکراری و رای باشناسنامه افراد فوت شده جلوگیری می‌شود و صحت انتخابات راتائید می‌کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">