ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران
الزامات احراز صلاحیت حرفه‌ای و تخصصی برای تصدی سمت‌های هیات مدیره، مدیران عامل و معاونین فنی دارندگان پروانه در حوزه ICT در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تصویب شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، حسین فلاح جوشقانی گفت: این موضوع با توجه به اهمیت ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان بستر ارائه خدمات عمومی و دولتی الکترونیک، ضرورت ارائه خدمات پایدار و با کیفیت و تضمین استمرار خدمات مخابراتی و جلوگیری از ضرر و زیان جامعه برای دارندگان پروانه ارائه خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات با بیش از پانصد هزار کاربر تصویب شده است و براساس این مصوبه باید صلاحیت حرفه‌ای اعضای هیات مدیره، مدیرعامل، قائم مقام و معاونین فنی و حرفه‌ای دارندگان پروانه ارتباطی و فناوری اطلاعات در هنگام انتصاب از سوی رگولاتوری تائید شود.
دبیر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات درباره وضعیت مدیران فعلی این جایگاهها افزود: این مصوبه برای مدیران جدیدی که از امروز برای انتصاب پست‌های مدیریتی معرفی می‌شوند لازم‌الاجرا است و مدیران منصوب شده قبلی را شامل نمی‌شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">