ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: عدم حمایت‌های وعده داده شده و فشارهای بیرونی باعث شد که سپاه اعلام آمادگی کند که باشگاه را واگذار کند اما معتقدم نباید به این سادگی‌ها سپاه را از دست داد چراکه قطعا با رفتن سپاه، باشگاه با مشکلات عدیده‌ای مواجه خواهد شد.

به گزارش خانه ملت سعیدی برای نمونه به یکی از تعهدات عمل نشده از طرف یکی از اسپانسرهای باشگاه اشاره و اضافه کرد: اسپانسر ایرانسل در قبال سه باشگاه پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی تعهداتی داشت که با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مسئولان، اسپانسر فقط به تعهداتش در قبال استقلال و پرسپولیس عمل کرد و حمایت مسئولان از تراکتورسازی نسبت به استقلال و پرسپولیس کمتر بود.

 

دو اپراتور ادعای ایرانسل را رد کردند

همچنین روز قبل و در حالی که ایرانسل در خبری اعلام کرده بود نخستین اپراتوری است که «گواهینامه مدیریت امنیت اطلاعات» دریافت کرده است، شرکت ارتباطات سیار ایران و رایتل با انتشار عکس گواهی هایشان، ادعای ایرانسل را رد کردند.

شرکت ایرانسل کمی بعد ادعای خود را در سایت اطلاع‌رسانی این شرکت اصلاح کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">