ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزیر ارتباطات گفت: وقتی دیتابیس یک اپراتور لو رفت دو مقام مسئول صحبت کردند و مشکل را از دیگری دانستند که این برخوردها به مردم القاء می‌کند که مسئولان به کل حریم خصوصی مردم بی‌تفاوت هستند.

به گزارش فارس، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در همایش سراسری مدیران این وزارتخانه با اشاره به افشای اطلاعات مشترکان یکی از اپراتورهای تلفن همراه در گذشته اظهار داشت: ظاهرا دیتابیس یک اپراتور لو رفت، دو مقام مسئول در این باره صحبت کرده‌اند و هر یک مشکل را از دیگری دانست. این در حالی است که اگر این اتفاق در هر جای دیگری از دنیا رخ می‌داد قطعا اتفاق دیگری می‌افتاد.

وی با تأکید برای اینکه باید بر اینکه اطلاعات مشترکان چگونه نگهداری می‌شود اهمیت قائل شویم، گفت: چنین رفتارهایی به مردم تلقین می‌کند که مسئولان به کل موضوع حریم شخصی مردم بی‌تفاوت هستند.

وی گفت: در موضوع حریم خصوصی مردم شرعاً و قانوناً مسئولیم و هیچ اشتباهی قابل چشم‌پوشی نیست.

وی گفت: به رگولاتوری مکتوب کرده‌ام که اگر تخلفی در حریم خصوصی از اپراتورها دیدی باید پیگیری کند و به دستگاه قضایی ارجاع دهد.

به گزارش آی‌تی آنالیز موضوع صحبت وزیر احتمالا به ایرانسل باز میگردد که چندی پیش خبر لو رفتن دیتابیس مشترکان آن در رسانه‌ها منتشر شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">