ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

انتقام از ترامپ به سبک کاربران گوگل

| شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۷، ۰۲:۲۴ ب.ظ | ۰ نظر

تعداد زیادی از کاربران گوگل با هجوم به این جستجوگر و ارسال عکس های ترامپ همراه با هشتگ احمق؛ کاری کرده اند که جستجوی این کلمه منجر به نمایش تصاویر رئیس جمهور آمریکا شود.

به گزارش فارس به نقل از گاردین، در ادامه اعتراضات گسترده بر ضد سیاست های نژادپرستانه و ضداخلاقی ترامپ در سراسر جهان فضای مجازی نیز به محلی برای نمایش خشم و نفرت از ترامپ مبدل شده است.

ترامپ که در جریان تظاهرات گسترده مردم لندن در حین سفر وی به انگلیس بارها و بارها احمق خطاب شده بود، حالا در فضای مجازی نیز شاهد استفاده از کلیدواژه های مشابهی بر ضد خود است.

ارسال هزاران عکس از ترامپ با کلیدواژه احمق به گوگل باعث شده تا این جستجوگر در صورت جستجوی کلمه احمق تصاویر متنوعی از رئیس جمهور آمریکا را نشان دهد.

کاربران گوگل تا به حال بارها و بارها برای اعتراض نسبت به سیاست های روسای جمهور و سیاستمداران کشورهای غربی از روش های مشابهی استفاده کرده اند و عکس های این افراد با کلیدواژه های توهین آمیز را به گوگل ارسال کرده اند.

جالب آنکه گاهی طرفداران ترامپ هم از این شیوه برای مقابله با رقبای خود بهره گرفته اند و به عنوان مثال برخی از آنها کاری کردند که در صورت جستجوی کلیدواژه اخبار جعلی در جستجوگر عکس گوگل لوگوی سی ان ان نمایش داده شود. سی ان ان یکی از منتقدان جدی دونالد ترامپ و سیاست های وی محسوب می شود.

  • ۹۷/۰۴/۳۰

ترامپ

گوگل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">