ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رئیس کل دادگستری استان فارس از دستگیری ۴ نفر از اعضای تیم پشتیبانی سایت‌های قمار و شرط‌بندی در شیراز خبرداد و گفت: تاکنون ۳۲۰ هزار میلیارد ریال گردش ریالی و ۱۸ میلیون دلار واریزی رمز ارزی کاربران کشف و با تحقیقات قضایی صورت گرفته است. رئیس کل دادگستری استان فارس از دستگیری ۴ نفر از اعضای تیم پشتیبانی سایت‌های قمار و شرط‌بندی در شیراز خبرداد و گفت: تاکنون ۳۲۰ هزار میلیارد ریال گردش ریالی و ۱۸ میلیون دلار واریزی رمز ارزی کاربران کشف و با تحقیقات قضایی صورت گرفته است.
به گزارش مهر حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس ضمن تقدیر از هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در شناسایی و دستگیری ۴ نفر از اعضای تیم پشتیبانی سایت‌های قمار و شرط‌بندی در شیراز اظهارکرد: تاکنون ۳۲۰ هزار میلیارد ریال گردش ریالی و ۱۸ میلیون دلار واریزی رمز ارزی کاربران کشف و با تحقیقات قضایی صورت گرفته ۳۵ هزار حساب اجاره‌ای بانکی مرتبط با این سایت‌ها شناسایی و مسدود شده است.

رئیس کل دادکستری استان فارس با بیان اینکه هزار و ۲۰۰ درگاه پرداخت موسوم به "پرداخت می" با دستور قضایی مسدود شده است، افزود: بازداشت‌شدگان هم اکنون با اتهام اخلال کلان در نظام اقتصادی کشور و پولشویی در بازداشت به‌سر می‌برند و با توجه به اهمیت موضوع تحقیقات پرونده در قالب مدیریت پرونده‌ای مهم با نظارت معاون دادستان عمومی و انقلاب و سرپرست دادسرای انقلاب اسلامی شیراز و توسط بازپرس ویژه جرایم امنیتی شیراز و اداره کل اطلاعات استان فارس ادامه دارد.

وی تصریح کرد: جنبه گوناگون پرونده همچنان در حال بررسی کارشناسی و تحقیقات قضایی است و امکان شناسایی ابعاد جدید در این پرونده وجود دارد.

موسوی خاطر نشان کرد: طبق نظرات اولیه کارشناسی عایدی اعضای شبکه مذکور در راه اندازی و هدایت درگاه یاد شده بالغ بر ۸۰ هزار میلیارد ریال برآورد شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">