ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزیر نیرو گفت: برق مورد استفاده برای استخراج پول الکترونیکی به عنوان انشعاب جدید تلقی می‌شود؛ به آن معنا که برای این کار از انشعابات خانگی، کشاورزی و غیره به هیچ وجه استفاده نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، رضا اردکانیان امروز (شنبه) در بازدید از هفتمین نمایشگاه گل و گیاه کرج اظهار کرد: در اولین هفته دولت تعدادی از پروژه‌های آب، برق و فاضلاب استان البرز کلنگ زنی و تعدادی هم به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: وزارت نیرو حدود ۶۵۰ پروژه در استان البرز در دست اجرا دارد که برای آنها ۱۱هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

اردکانیان توضیح داد: امروز پروژه آبرسانی به ۲۲ روستای البرز، آبرسانی به فاز هفت شهر هشتگرد، ۱۶ حلقه چاه جدید برای استان و آبرسانی به کمالشهر و ۱۴ پروژه برق به بهره‌برداری رسید.

وزیر نیرو تصریح کرد: هیات وزیران به تازگی مصوبه ای ارائه داده که بر اساس آن همه کسانی که علاقه‌مند به استخراج پول الکترونیکی هستند، بتوانند مجوز استفاده از برق را دریافت کنند.

وی گفت: برق مورد استفاده برای استخراج پول الکترونیکی به عنوان انشعاب جدید تلقی می‌شود؛ به آن معنا که برای این کار از انشعابات خانگی، کشاورزی و... به هیچ وجه استفاده نخواهد شد.

این مسئول ادامه داد: فرایند صدور مجوز برای استخراج پول الکترونیکی توسط وزارت صنعت معدن و تجارت مشخص خواهد شد.

وی گفت: زمان استفاده از برق برای استخراج پول هم باید ساعاتی خارج از اوج بار و پیک مصرف باشد.

وزیر نیرو افزود: بر اساس مصوبه هیأت وزیران تعرفه اعمالی برای برق که در فرایند استخراج مصرف می‌شود،‌ بر اساس تعرفه برق صادراتی اعمال می‌شود.

اردکانیان در خصوص وضعیت چاه‌های غیرمجاز هم گفت: احداث و بهره برداری از چاه‌های غیرمجاز حتی اگر با نشست زمین همراه نباشد، تخلف است و طبق قانون با متخلفان برخورد می‌شود.

وی گفت: ما وظیفه داریم از منابع آبی به عنوان سرمایه‌ای ملی محافظت کنیم و دستگاه قضا نیز در این بخش همکاری خوبی دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">