ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ایجاد فروشگاه در اینستاگرام آسان شد

| جمعه, ۲۱ خرداد ۱۴۰۰، ۰۶:۱۰ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرعامل فیس بوک اعلام کرد این شرکت شبکه اجتماعی راه اندازی فروشگاه های دیجیتالی در اینستاگرام را برای تولیدکنندگان محتوا راحت‌تر می کند.

به گزارش ایسنا، مارک زاکربرگ اظهار کرد: فیس بوک به تولیدکنندگان محتوا اجازه می دهد فروشگاهها را در صفحات پروفایل شخصی اینستاگرام خود اضافه کرده و اکانتشان را با شرکتهای کالا مانند فانجوی یا براوادو لینک کنند.

فیس بوک همچنین در حال آزمایش ابزار جدیدی است که به افراد اجازه می دهد برای تبلیغ محصول پول دریافت کنند. این قابلیت به تولیدکنندگان محتوا امکان می دهد از خریدهایی که از طریق توصیه آنها به هوادارانشان انجام می گیرد، کمیسیون دریافت کنند. برندها نرخ کمیسیون خود را تعیین می کنند.

این خبر در راستای تلاش فیس بوک و اینستاگرام برای جذب تولیدکنندگان محتوا از طریق ابزارهای درآمدزایی جدید و رقابت با سرویسهایی مانند اسنپ چت و تیک تاک اعلام شد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، فیس بوک در دوران پاندمی فعالیت در عرصه تجارت الکترونیکی را توسعه داده و تلاش کرده است کسب و کارهای کوچکی که حضور دیجیتالی خود را توسعه داده اند تا مشتریان جدیدی را پیدا کنند، جذب کند.

  • ۰۰/۰۳/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">