ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ایرانسل از روز اول در دسترس نیست‌

| دوشنبه, ۱ آبان ۱۳۸۵، ۰۶:۱۳ ب.ظ | ۴۸ نظر

در همین رابطه :

وجه ایرانسل پس داده نمی شود

تغییرات مجدد در تعرفه ایرانسل

اپراتور دوم اعتباری هم باید بدهد

توضیحات ایرانسل درباره مشکلات این شرکت

رونق مجدد بازارسیم‌کارت

کاهش استقبال از ایرانسل

گام لرزان ایرانسل و نارضایتی مشتریان

ایرانسل برنامه‌ای برای رفع مشکلات خریداران ندارد

نارضایتی مشهدی‌ها از ایرانسل

ایرانسل نیامده گران شد

تعرفه مکالمات ایرانسل گرانتر می‌شود

گزارش ایسنا از تداوم نارضایتی مردم از ایرانسل

گزارش خبرگزاری ها از مشکلات ایرانسل

ضعف در اطلاع رسانی ایرانسل

استقبال کم مردم جنوب تهران از ایرانسل

مشترک ایرانسل در دسترس نمی‌باشد

نارضایتی از ایرانسل ادامه دارد

سایت ایرانسل در دسترس نیست

ایرانسل عذر خواهی کرد

هشدار معاون وزیر ارتباطات به ایرانسل

از روز شنبه اول آبانماه سال 1385 و با آغاز واگذاری سیم‌کارت‌های 150 هزار تومانی شرکت ایرانسل، خبرگزاری‌ها اخبار متعددی از نارضایتی مردم و ناتوانی این شرکت از واگذاری تعداد اندکی سیم‌کارت خبر دادند.

به گزارش در نخستین ساعات واگذاری سیم‌کارت‌های ایرانسل بسیاری از مردم در موارد متعددی دچار سردرگمی شده بودند. برای نمونه بسیاری به درستی نمی‌دانستند که مراکز عرضه‌کننده سیم‌کارت‌های ایرانسل در کدام نقاط شهر پراکنده شده‌اند.

علت این امر نیز به عدم اطلاع‌رسانی شرکت ایرانسل آن هم قبل از آغاز واگذاری‌ها بازمی‌گردد. این شرکت به جای اطلاع‌رسانی از مدتی قبل از آغاز واگذاری‌ها، درست از روز نخست واگذاری‌ها چند آگهی به تعداد محدودی از رسانه‌ها داد و این موضوع باعث نوعی بازارگرمی و ایجاد رانت نیز شد.

یکی از متقاضیان خرید سیم‌کارت ایرانسل به خبرنگار ما گفت: این شرکت چرا به جای اطلاع‌رسانی گسترده و قبل از آغاز واگذاری‌ها اطلاعات خود را در اختیار بخش‌های خاصی قرار داده است.

وی گفت: برای مثال یافتن مراکز عرضه سیم‌کارت‌های ایرانسل و مدارک لازم برای دریافت این سیم‌کارت‌ها به درستی مشخص نبود و تنها عده خاصی که به اطلاعات موجود دسترسی داشتند، توانستند زودتر از سایرین در صف انتظار قرار بگیرند.
عذرخواهی و ادامه مشکلات‌

براساس این گزارش، به نظر می‌رسد شرکت ایرانسل با وجود فرصت چندساله خود برای آماده‌سازی زمینه ثبت‌نام از مشترکان و یافتن راهکارهای ابتکاری و الکترونیکی در قالبی سنتی، مردم را به دفاتر خدمات ارتباطی کشانده و به این ترتیب زمینه برخی از درگیری‌ها و نارضایتی‌های حاشیه‌ای را نیز فراهم آورد.

براساس اخبار موجود، ایرانسل در نخستین روز کاری خود نشان داد که برنامه دقیقی برای ارایه خدمات به مشتریان احتمالی خود ندارد به نحوی که روابط عمومی این شرکت خود به خطای شرکت ایرانسل در نحوه واگذاری‌ها اعتراف کرد.

مصلایی، مدیر روابط عمومی این شرکت گفت: ممکن است فروشندگان اصلی به دلیل تعطیلی جمعه و مسایل مشابه فرصت کافی برای توزیع نداشته‌اند!

با اظهارات فوق این پرسش ایجاد می‌شود که شرکتی در این حجم که قصد ارایه خدماتی گسترده را نیز به مردم دارد آیا زمانی که در روز نخست چنین اشتباهاتی را در محاسبات خود دارد در آینده قادر به افزایش تعداد و نگه داشتن مشترکان خود خواهد بود؟

اگرچه روابط عمومی ایرانسل بی‌تجربگی این شرکت را توجیه بروز مشکلات در روز نخست واگذاری‌ها دانست و از این بابت عذرخواهی نیز کرد ولی اخبار واصله از دومین روز واگذاری‌ها نقض آشکار توجیه یادشده بود و گزارش‌ها از ادامه اختلال‌ها و مشکلات در واگذاری سیم‌کارت‌های 150 هزار تومانی حکایت داشت.

شنبه و در روز نخست واگذاری سیم‌کارت‌های ایرانسل تعداد زیادی از مردم امکان دریافت سیم‌کارت خود را پیدا نکردند، هرچند روابط عمومی این شرکت نیز- با توجه به احتمال تعداد اندک سیم‌کارت‌های واگذار شده در روز دوم واگذاری- خبری از میزان واگذاری این سیم‌کارت‌ها به مردم نداد.
مشکلات روز دوم و ادامه بدقولی‌

اما همانطور که ذکر شد ایرانسل شروع نگران‌کننده‌ای در ابتدای امر نام‌نویسی از مشترکان خود داشت که این مشکلات در دومین روز واگذاری‌های این شرکت نه تنها تقلیل نیافت بلکه بدقولی‌های ایرانسل در تحویل سیم‌کارت‌ها ادامه یافته و در روز دوم نیز تعداد زیادی از مردم با دست خالی و اعصاب پریشان از مراکز توزیع ایرانسل به خانه‌های خود بازگشتند.

بر این اساس، با توجه به آغاز واگذاری سیم‌کارت‌های ایرانسل از روز شنبه، هنوز بسیاری از نمایندگی‌های مجاز فروش سیم‌کارت‌های 150 هزار تومانی، سیم‌کارت‌های خود را از ایرانسل دریافت نکرده‌اند و متقاضیان بسیاری که روز شنبه ثبت‌نام و پول خود را پرداخت کرده‌اند با نارضایتی در مقابل مراکز توزیع سیم‌کارت ایرانسل در انتظار، صف کشیده‌اند.

به گزارش ایسنا، طی دیروز و امروز نمایندگی‌هایی که در مکان‌های پررفت‌وآمد و معروف فروش گوشی و سیم‌کارت تلفن‌همراه خیابان ‌جمهوری قرار دارند برای ثبت‌نام، مورد استقبال متقاضیان واقع شده‌اند به‌طوری‌ که در برخی مغازه‌ها بیش از 30 نفر مراجعه‌کننده در صف ایستاده‌اند اما در برخی دیگر از مغازه‌ها حتی یک نفر هم برای ثبت‌نام دیده نمی‌شود.

فروشنده یکی از این مغازه‌ها، نداشتن پلاکارد را از مهم‌ترین عوامل دانست و یادآور شد: البته در روز شنبه استقبال زیادی صورت گرفت و کار ثبت‌نام از ساعت 30:9 صبح تا 15 عصر ادامه داشت.

به گفته وی، قرار بود ایرانسل سیم‌کارت‌ها را روز شنبه به ما ارایه دهد اما هنوز به ما تحویل نداده است.

وی گفت: ما 200 سیم‌کارت تقاضا کردیم و قرار است امروز سیم‌کارت‌ها را به ما تحویل دهند ولی تاکنون هیچ خبری نیست.

این فروشنده همچنین تاکید کرد: موظف نیستیم که تعداد مشخصی سیم‌کارت بفروشیم زیرا اگر این 200 سیم‌کارت را بفروشیم باز 200 سیم‌کارت دیگر تقاضا می‌دهیم و امیدواریم ایرانسل به تعهدات خود عمل کند.
نمونه‌های نارضایتی‌

در بیرون از یکی از مغازه‌های توزیع سیم‌کارت‌های ایرانسل تعدادی از مراجعه‌کنندگان ناراضی و عصبانی از بی‌برنامگی و بدقولی ایرانسل شکایت داشته و به خبرنگار ایسنا گفتند: ما روز شنبه ثبت‌نام کردیم و قرار بود همان روز سیم‌کارت خود را تحویل بگیریم ولی این امر صورت نگرفت و به امروز صبح موکول شد و امروز هم که آمدیم می‌گویند سیم‌کارت‌ها عصر امروز به دستمان می‌رسد و توزیع خواهیم کرد. به‌همین راحتی دو روز از کار و زندگی افتاده‌ایم!

یکی از مراجعه‌کنندگان اظهار کرد: مراکز معرفی‌ شده پول بیش از 500 تا هزار نفر از مراجعه کنندگان را دریافت می‌کنند. بدون توجه به تعداد سیم‌کارت‌ها فقط ثبت‌نام می‌کنند در صورتی که باید به میزانی که از ایرانسل سیم‌کارت دریافت می‌کنند، کار ثبت‌نام را انجام دهند.

با این حال در میان مغازه‌های خیابان جمهوری، مغازه‌هایی هم وجود داشتند که کار ثبت‌نام، همزمان با واگذاری صورت می‌گرفت.

مسوول یکی از این فروشگاه‌ها گفت: وقتی ایرانسل نتوانست سیم‌کارت را روز گذشته به ما واگذار کند، ما نیز هیچ ثبت‌نامی ‌انجام ندادیم، ما به مردم تعهد داریم و تا زمانی که سیم‌کارت‌ها را دریافت نکرده بودیم، هیچ ثبت‌نامی ‌انجام ندادیم اما بعد از تحویل سیم‌کارت‌ها از ساعت 19 روز گذشته به ثبت‌نام و توزیع آن‌تا ساعت 22 اقدام و حدود 50 سیم‌کارت ارایه کردیم.

وی ادامه داد: از صبح امروز (یکشنبه) نیز حدود 30 سیم‌کارت دیگر ثبت‌نام و واگذار کردیم و از امروز (یکشنبه) نیز خط‌این مشترکان وصل می‌شود.

مراجعه‌کننده یکی دیگر از مغازه‌های مجاز فروش این سیم‌کارت‌ها با عصبانیت و با نشان دادن رسید پرداخت پول خود برای دریافت سیم‌کارت گفت: آنها دیروز پول‌های ما را دریافت کردند ولی هنوز سیم‌کارتی به ما تحویل نداده‌اند، مشخص است که می‌خواهند شماره‌های رند آنها را گلچین کرده و برای خود بردارند.

یکی دیگر از مراکز فروش با وجود حضور مراجعه‌کنندگان به آنها اجازه ورود به مغازه را به علت حضور نداشتن مسوول مربوط نمی‌داد و مغازه دیگر که مراجعه‌کننده بسیاری داشت، مانع از ورود خبرنگار ایسنا شد و گفت:‌برای این کارها وقت نداریم، سرمان شلوغ است.

مسوول یکی دیگر از مغازه‌های زیر پل حافظ که هنوز سیم‌کارت‌های ایرانسل به آنها تحویل داده نشده بود، تاکید کرد: هر تعداد مراجعه‌کننده که داشته باشیم، ثبت‌نام می‌کنیم اما قول تحویل سیم‌کارت را نمی‌دهیم زیرا هنوز ایرانسل به ما سیم‌کارتی نداده. البته گفته‌اند که امروز سیم‌کارت را به ما واگذار می‌کنند اما از تعداد آن اطلاعی نداریم.
مشترک ایرانسل در دسترس نمی باشد

اما جالب آنکه با وجود تعداد اندک سیم‌کارت‌های واگذار شده به مردم، کیفیت تماس با این سیم‌کارت‌ها از سطح مطلوبی برخوردار نیست.

خبرگزاری فارس گزارش داد: مدت زمانی که برای برقراری اتصال از تلفن ثابت به سیم‌کارت 150 هزار تومانی ایرانسل نیاز است، چند ثانیه بیشتر از سیم‌کارت‌های مخابراتی است!

در این گزارش آمده بود، زمانی که مشترک این سیم‌کارت در دسترس نباشد پیغام شنیده می‌شود که این پیغام و کندی برقراری تماس‌ها برخلاف وعده‌های متعدد مسوولان شرکت ایرانسل مبنی بر ارایه خدمات باکیفیت بالاست چراکه این شرکت از هم‌اکنون به خوبی بسترهای اعلام مشترک موردنظر در دسترس نیست را فراهم کرده است.
سایت ایرانسل هم در دسترس نیست‌

این در حالی است که اگرچه روز نخست واگذاری سیم‌کارت‌های ایرانسل با مشکلاتی همراه بود اما مراجعه به سایت شرکت ایرانسل به آدرسwww.irancell.ir نشان می‌‌‌دهد که سایت این شرکت نیز از ارایه سرویس خارج شده و به این ترتیب امکان دسترسی به فهرست مراکز عرضه‌کننده سیم‌کارت‌های ایرانسل از طریق سایت شرکت یادشده نیز فراهم نشد.

بر اساس این گزارش، این شرکت در قالب آگهی در برخی از نشریات اقدام به معرفی مراکز عرضه سیم‌کارت‌های ایرانسل کرده که ظاهرا به میزان کافی نبوده است. به هر تقدیر جا داشت تا این شرکت پیش از آغاز واگذاری‌ها تدابیری از این دست را داشته باشد.

موضوع در دسترس نبودن سایت ایرانسل از روز نخست که یک شرکت مخابراتی و مدعی ارایه خدمات باکیفیت از دیگر نقاط ضعف در نوع عملکرد این شرکت به شمار می‌رود، به نوعی بیانگر مدیریت نه چندان منطبق با انتظارات و ادعاهاست.
تردید در آینده‌

با این تفاسیر کارشناسان معتقدند که ایرانسل با نوعی روش و مدیریت کاملا سنتی پا در عرصه واگذاری سیم‌کارت گذاشته که با توجه به محدودیت پوشش سیم‌کارت‌های ایرانسل و بروز مشکلات اداری و فنی متعدد از روز نخست تردید درخصوص آینده این شرکت و مشترکان احتمالی آن افزایش یافته است.

به این ترتیب و با توجه به آغاز مجدد واگذاری تالیا و ثبت‌نام مجدد مخابرات در سال‌جاری آن هم با قیمتی کمتر از 300 هزار تومان و نیز گستره کشوری آنتن‌دهی سیم‌کارت‌های دولتی بعید نیست که کاربران و متقاضیان فعلی با توجه به شروع ضعیف ایرانسل در تصمیم خود تجدیدنظر کرده و به سراغ سیم‌کارت‌های مخابراتی بروند.

روزنامه جهان‌صنعت طی روزهای آتی با توجه به آغاز واگذاری‌های ایرانسل و تکمیل شدن سیم‌کارت‌های موجود در بازار کشور به بررسی تحلیلی و فنی مقرون به صرفه‌ترین سیم‌کارت خواهد پرداخت .

  • ۸۵/۰۸/۰۱

نظرات  (۴۸)

به نظر می آید که شما در ارائه گزارش از اپراتورهای غیر دولتی مغرضانه عمل می کنید. من نمونه این اخبار را در مورد تالیا از شما دیده ام در حالیکه کیفیت مکالمات تالیا از مخابرات سیار همیشه بهتر بوده است. ----------------------------- ای کاش نمونه ای که گفتید را در اینجا مطرح می کردید
آیا تعرفه هاتون 55 تومان شده و آیا ایرانسل ماهواره ای است ------------------------------- تعرفه 53 تومان شده و ایرانسل هم ماهواره ای نیست
با سلام. ما که در آخر متوجه نشدیم این سیمکارت چگونه راه اندازی میشود. امروز دومین روزی است که من سیمکارت را خریده ام اما داخل گوشی بالا نمیآید؟! به نظر شما مشکل از چیست؟؟!!
در تاریخ 11/08/85 از یکی از نمایندگی های کرج سیم کارت 150 هزار تومانی را دریافت کردم ولی متاسفانه هنوز شماره اینجانب نه در کرج و نه در تهران فعال نشده است .آیا بهتر و شایسته نبود قبل از واگذاری سیم کارتها بستر آن اماده مشد که این همه نارضایتی برای مردم و مشترکان و تبلیغ منفی برای ایرانسل بوجود نمی امد .به نظر میرسد مدیران ارشد این شرکت مدیران اینده نگری نباشند .در ضمن آیا شرکت مخابرات نظارتی بر روی این شرکت دارد. در مورد عدم اطلاع رسانی شرکت ایرانسل باید گفت که سایت www.irancel.ir بیشتر یک آگهی استخدام است تا یک سایت اطلاع رسانی
من بعد از خریدن سیم کارت ایران سل مثل ...شدم . آخه مجبورید سیم کارتی با این کیفیت بدین دست مردم . کسی از شما سیم کارت ارزون به درد نخور خواست؟
ایران سل صادق نیست به عنوان مثال نقشه آنتن دهی را فروشنده ها نشان ندادند ..........
همیشه باید اینو بهمون ثابت کنند که جنس ارزون {...}نخریم... د
برای توضیح بیشتر: نقشه مناطق تحت پوشش از هفته گذشته در سابت ایرانسل قابل دسترسی است. لطفا برای خرید سیم کارت تنها به نمایندگی های مجاز ایرانسل که دارای نشانه تجاری ایرانسل (که حتما در نمایندگی نصب شده است) هستند مراجعه کنید. آدرس توزیع کنندگان سیمکارت ایرانسل از سایت اینترنتی ایرانسل در دسترس شما است. نقشه پوشش دهی و آدرس کلیه فروشندگان در نمایندگی های مجاز بایستی نصب شده باشد. تبریز و مشهد پوشش کامل دارند و پوشش تهران در بهمن تکمیل خواهد شد. فعال شدن سیم کارت شما تا زمانی که مدارک ثبت نامی شما (شامل فرم ثبت نام تکمیل شده (زرد رنگ)، یک برگ کپی شناسنامه یا کارت ملی)وارد سیستم شبکه شود به طول می انجامد. اما در هیچ شرایطی این امرحداکثر بیش از 72 ساعت طول نمی کشد. درصورت هرگونه مشکل یا مشاهده تخلف لطفا با شماره 09351300000 تماس بگیرید. مطمئن باشید ایرانسل شما را تنها نمی گذارد.
حالا باید چی کار کنیم بخریم یا نخریم اصلا در شهرستان عرضه میشه یا نه --------------------- زمان عرضه در شهرستانها به درستی معلوم نیست
آدرس وب سایت ایرانسل: http://www.irancell.ir
برای مشاهده تعرفه های ایرانسل لینک را دنبال کنید: http://www.irancell.ir/Layer3/?id=59
پیامهای کوتاه شما کامل نمیرسد وتائید آن نیز نمیرسد برای این موضوع چه تدبیری اندیشیده اید ؟
تو ایران ===>>> هر چقدر پول بدی آش میخوری کسی فی سبیل ا... کاری رو انجام نمیده (البته امکان داره سایت نشون نده !!!)
این سیمکارت که میگن یعنی چه؟
ما که پول هیشکدامشو نداریم
ایرانسل بخری ضرر کردی از من داشته باش!!
ma ke kharidim wali gool khordim awal hame ghabool kardand ke khob bashand wali badan bad shodand
ایرانسل خیلی بد قولی میکند زیرا ابتدا توزیع سیمکارتهارادر استان قم ابان اعلام میکند وبعد در اذر ماه توزیع میکند و بعد میگویند در دی ماه انتن میدهد
آیا سیمکارت ایرانسل فقط داخل شهری است؟
motasefane emkane reghanate salem nist va ellamardom vaghti be tore mesal mididan ke ye shrkat kheili bad amal mikone be soraghe sherkathaye dighar miraftan
شما نباید انتظار داشته باشید که یک اپراتور بااین گستردگی کارش را شروع کند و هیچ مشکلی هم نداشته باشد به نظر من اگر شروع به کار این اپراطور را با اپراطورهای دیگر مقایسه کنید خواهید دید که این اپراتور خیلی هم خوب جلو رفته تو سیم کارتای دولتی بری یه ساعت تو صف بانک وپست وایستی بعد قرعه کشی کنن کی اسمت در بیاد کی سیم کارتتو بدن بعدم فقط باهاشون می تونی sms بفرستی وهیج امکانات دیگه ای نداره در حالی که ایرانسل با کمترین معطلی وبا کمترین زمان با کمترین بودجه سیم کارتش و میگیر اونم با چه امکاناتی گرچه هنوز فعال نیستند من که اگه مجانی هم باشه ایرانسل و به بقیه ترجیح میدم مطمئن باشید تا یک سال دیگه که ایرانسل جا افتاد شما هم همین عقیده را خواهید داشت
  • محمد رضا بزرگی
  • من در زمان ویزیت برای مراکز فروش سیم کارت در اصفهان با شرکت همکاری میکردم اما هنوز در اصفهان خبری از MTN نیست.....!چرا..؟؟؟؟
  • مرتضی رضوی
  • چرا امکانات ایرانسل فعا ل نمیشود.
    آیا ایرنسل محدوده شهریار را هم پوشش میدهد؟چه موقع؟ -------------------------- فعلاً اطلاعاتی در این خصوص از سوی شرکت ایرانسل ارایه نشده است.
    خط های ایرانسل در قائمشهر در چه زمانی نصب میشود و آیا این صحبتها که میشود خطها دارای کیفیت لازم هستندو محدوده گیرائی آنها تا چه حد است ------------------------------------- اطلاع دقیقی وجود ندارد می توانید به سایت www.irancell.ir مراجعه فرمایید.
    نمایندگی شرکت ایرانسل در استان کردستان به چه شرکتی واگذار گردیده است. با تشکر --------------------------- به سایت ایرانسل برای مکاتبه و کسب اطلاعات بیشتر مراجعه کنید. www.irancell.ir
    Belakhare irancell key bebazar miyad!! --------------------------- ببخشید شما از کجا تماس می گیرید!
    salam ba arze salam lotfan be mn mail bezanid va begooyid ke in sim karat too ardebiil che joori ast va miyayad ya na manon man shahram
  • محمود بزلی
  • با سلام بر اساس تبلیغات روزنامه های رسمی کشور در مورد تلفن همراه ایرانسل با انتخاب شماره طلایی (شماره منزل خود ) از طریق اینترنت ثبت نام کردم و از طریق حساب جاری الکترونیک ملت جام به شماره حساب جام 14/ 234444 بنام ایرانسل مبلغ 000 / 500 / 1 در تاریخ 14/ 10/ 85 واریز نمودم حال بلاتکلیف ما ند ه ام نمی دانم سیم کارت بدست ما می رسد یا نه ایا اصلا ثبت نام ما از طریق اینترنت صورت کرفته است یا خیر . کد شناسه ثبت نام در اینترنت 0201372180010
    nazari nadaram
  • مرضیه رسولی
  • با سلام ایا ایرانس به همدان می اد
    Irancell vaghean alie & number1 hastesh chon ba in ke taze omade be bazar vali khadamate khubi dare estefadeh az internet az tarighe mobail ,mms, telefonhai ke faghat marbot be khadamate irancell ro javab midan vagheane vaghean daraje 1.......
    tashakor az in operator irancel va khahesh mikonam tarefaro bala nabarid chon motagazi kam mishe
    Aliye age edame dashte bashe be harhal ghorboone shoma*
  • مجتبی نورمحمدی
  • سلام با یه نگاه به سایت شما مخصوصآ قسمت اخبارمربوط به ایرانسل فهمیدم شما هم از این چوب لای چرخ کنهای ایرانسلید که با مخابرات(ارتباطات سیار) دستتون تو یه کاسه هست.من از روزی که کلنگ ایرانسل زمین خورده تا به الان دنبال اخبارش هستم.و از تمام کارشکنیها و شایعه سازی هایی هم که برای جلوگیری از توسعه و پیشرفت کار اون صورت گرفته خبر دارم.نمیخوام بگم خودشون هم مقصر نیستن که هستن. ولی با یه مقایسه کلی زمان شروع فعالیت و روند توسعه((با در نظر گرفتن تمام مشکلاتی که بر سر راه ایرانسل وجود دارد و روز به روز بیشتر میشود)چرا؟ چون رقیب اون مخابرات دولتی هست که از تمام قدرتش برای نابود کردن ایرانسل استفاده میکنه.))در انتها میگم ای رقابت نا سالمه وعادلانه نیست.از این کارها دست بر دارید.یه روز میرسه که تمام مردم پی به نییات شما میبرن و دستتون رو میشه و من منتظر اونروزم. دست بردارید.هم شما و هم تمام کسانی که سنگ مخابرات رو بی سینه میزنن
    aga in che vaziye omadim1 simcart az tarige internet bekharim ke onam nashod
    سلام اقا جون من موندم بخرم ایران سل رو یا نه یکی میگه بده یکی میگه ای بدک نیست قیمتش ارزونه اما به ریسکش نمی ارزه.....من هنوز مشکوکم فکر میکنم که هنوز خیلی مونده تا خوب از اب در بیاد پس بازم تلاش کنید ...اگه دیدم خوب شد اون موقع یه فکری میکنم
    من از شهرستان آبادان هستم دو ماه که سیم کارت ایرانسل گرفتم تا حالا فعال نشده است لطفا پیگیری کنید متشکرم
    این سیم کارتها به خوبی انتن نمیدن باید چکار کنیم در ضمن شار موبایلم هم تموم شده تا کی میتونم بدون شار با ما تماس بگیرند و
    ایا دفتر ارتباطی همون امور مشترکین در همدان هست ----------------- خیر ولی عملکردی تقریباً مشابه دارند!
    elame natayeje jayezeh be cheh suorat mibashad
    من یه سیم کارت ٤ تیر خریدم اماهنوز جایزه اش رو بهم ندادن . لطفا پیگیری کنید.
    چرا پیامک ایرانسل خراب است
    nice..............
  • علی رضاناروئی
  • من چندروزه ایرانسل خریدم امافعال نمیشه .خب چرابایدتبلیغات مسئولین ایرانسل رو باور کنم.نمایندگیش هم نتونست فعالش کنه...............
    Mam az irancel kheily mamnonam choooon agar irancel nabod ma bacheha divoneh mishodim
    مثل اینکه ایرانسل پیشرفت میکنه.....!
    سیم کارتهای 939 فقط ... چون پول پست و ارسال را نیز حتی از شما میگیرند و پس از 10 با پیگیری میگویند به پست تحویل شده به مرکز پستی مراجعه کنید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">