ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ایرانسل: قبوض را ماهانه ارسال می‌کنیم

| چهارشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۸۵، ۰۶:۰۳ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر عامل شرکت اپراتوردوم تلفن همراه، (ایرانسل)، خبر ارسال قبوض برای مشترکان این اپراتور را پس از رسیدن بدهی خدمات به ‪۲۰۰‬هزار ریال، تکذیب کرد و گفت: قبوض ارایه خدمات، ماهانه برای مشترکان ارسال خواهد شد.

یک خبرگزاری در روزهای گذشته به نقل از دزفولی، مدیرعامل ایرانسل این خبر را اعلام کرده بود.

"علیرضا قلمبر دزفولی"، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه ارتباطات ایرنا، همچنین گفت: در صورت اثبات وجود تخلفاتی نظیر فروش شماره‌های رند توسط برخی عوامل فروش، نمایندگی فروش از آنان سلب خواهد شد.

وی تایید کرد: در طول دو هفته گذشته گزارشهایی از وجود تخلفاتی در برخی از مراکز فروش سیم‌کارتهای ایرانسل، اپراتور دوم تلفن همراه، نظیر تلاش برای فروش گرانتر شماره‌های رند، فروش با حدود یکهزار یا دوهزار تومان بیشتر سیم‌کارتها و خالی گذاشتن شماره در فرمهای ثبت نام برای جاگذاری شماره‌های مناسب در آینده، از مردم و برخی بازرسان این شرکت رسیده است.

مدیرعامل ایرانسل، همچنین گفت: ‪۱۳۵‬هزار سیم‌کارت ایرانسل، اپراتور دوم تلفن همراه، در در طول دو هفته نخست واگذاری سیم‌کارتهای این شرکت، توسط مردم خریداری شده است.

قرار است ایرانسل در نخستین مرحله از فروش سیم‌کارتهایش، ‪ ۳۵۰‬سیم‌کارت در سه شهر تهران، تبریز و مشهد عرضه کند و تا پایان امسال، این تعداد را به دو میلیون و ‪ ۳۰۰‬هزار شماره در ‪ ۷۰‬شهر کشور افزایش دهد.

وی همچنین درباره استقبال کمتر از انتظار از خرید سیم‌کارتهای ایرانسل گفت که سه روز آخر از هفته نخست توزیع به تعطیلی غیرمترقبه بعد از عید فطر برخورد کرد.

دزفولی درباره مشکلات دیگری نیز که در روزهای نخست توزیع سیم‌کارتهای ایرانسل ایجاد شد، از جمله اینکه برخی شرکتهای اصلی عامل توزیع سیم‌کارت طرف قرداد با ایرانسل در تمام فروشگاههای خود سیم‌کارت توزیع نکردند و بنابر این سیم‌کارت، یک یا چند روز بعد تحویل متقاضی داده شد، گفت: این معضل در روزهای نخست وجود داشته و اکنون برطرف شده است.

مدیر عامل ایرانسل تاکید کرد که این نخستین تجربه فروش بدون فاصله زمانی سیم‌کارت در ایران بوده که در مواردی به دلیل ناآشنایی نمایندگیها با این شیوه، مشکلاتی را در پی داشته است که بتدریج بر طرف خواهد شد.

دزفولی همچنین این خبر را که قرار است ایرانسل تعرفه‌های خود را پس از سه ماه افزایش دهد، تکذیب کرد و گفت: فعلا برنامه‌ای برای افزایش تعرفه‌ها نداریم .

وی افزود: تعرفه این شرکت، همان ‪ ۴۹۹‬ریال و در کل کشور یکسان است و فکر می‌کنیم پخش شایعه افزایش این تعرفه، از ناحیه دلالان و بورس‌بازان بود که اکنون بازارشان کمی دچار اشکال شده است.

به گفته دزفولی، سیم‌کارتهای پیش پرداختی ایرانسل هم آماده است و با یکی دو ماه تاخیر از سیم‌کارتهای عادی خواهیم داد.

  • ۸۵/۰۸/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">