ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ایرانسل مناقصه برگزار می‌کند

| يكشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۸۴، ۰۱:۱۱ ب.ظ | ۰ نظر

شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل برای انتخاب پیمانکار عمومی برای ایجاد شبکه تلفن همراه(GSM) اپراتور دوم مناقصه برگزار می‌کند.

به گزاش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل از طریق مناقصه عمومی برای انتخاب پیمانکار عمومی برای ایجاد شبکه تلفن همراه(GSM) اپراتور دوم مناقصه برگزار می‌کند.

این پروژه بصورت کلید در دست (turnkey) و شامل دو بخش خدمات مکان یابی برای ایستگاه‌های BTS و مراکز سوئیچ و نیز طراحی و ساخت شبکه رادیویی تلفن همراه (BSS) در سطح کشور یا بصورت منطقه‌ای است.

شرکت کنندگان در مناقصه باید گواهی پیمانکار عمومی(GC) از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور برای پروژه‌های مخابراتی را ارایه کنند.شرکت کنندگان در مناقصه تا امروز(یکشنبه) برای دریافت اسناد مناقصه دارند.
همچنین و در همین رابطه مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران سل درگفت وگو با ایلنا اعلام کرد: طراحی‌‏های فنی، ایجاد شرکت ، آماده شدن برای استخدام پرسنل و تعامل با شرکت‌‏کنندگان در منقاصه ایجاد شبکه از مهم‌‏ترین اقدامات اولیه ایران سل است.
مهندس علیرضا قلمبر دزفولی ، مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات سیار ایران سل ، درگفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: تاکنون شرکت‌‏های داخلی و خارجی زیادی در مناقصه ایران سل برای ایجاد شبکه شرکت کرده‌‏اند و امروز آخرین مهلت شرکت در این مناقصه است.

وی ، گفت: فردا کنفرانس ایران سل برای توجیه بیشتر شرکت‌‏ها و پاسخ به سوالات فنی برای مجوز ایجاد شبکه و تجهیزات اپراتور دوم با حضور شرکت‌‏کنندگان در مناقصه برگزار می‌‏شود.

وی ، با بیان این‌‏که اولین اقدام ایران سل برای ایجاد شبکه ، پیدا کردن پیمانکاران داخلی و خارجی بود ، یادآور شد: ظرف مدت 3 تا 4 هفته به بررسی عملکرد شرکت‌‏کنندگان در این مناقصه می‌‏پردازیم و برندگان مناقصه ایجاد شبکه طی دو ماه آینده مشخص خواهد شد.

مهندس دزفولی ، با تاکید بر این‌‏که اپراتور دوم تلفن همراه می‌‏تواند اشتغال‌‏زایی بسیاری را در بر داشته باشد ، خاطرنشان کرد: طبق برآورد اولیه بیش از 3 هزار شغل مستقیم و 20 هزار شغل غیرمستقیم به وسیله ایران سل ایجاد خواهد شد.

مدیر عامل ایران سل ، حجم وسیعی از پروژه اپراتور دوم را مخصوص شرکت‌‏کنندگان در مناقصه دانست و گفت: ایران سل تمام خدمات خود را از شرکت‌‏های خصوصی می‌‏گیرد.

مهندس دزفولی ،‌‏ با بیان این که طبق قرارداد از زمان اعطای لیسانس 9 ماه فرصت داریم که اولین سیم‌‏کارت تلفن همراه را ارایه کنیم، تصریح کرد: تمام تلاشمان این است که زودتر از موعد مقرر سیم‌‏کارت‌‏های 150 هزار تومانی را به دست مردم برسانیم.

وی ، افزود: از اولین روز واگذاری تا یک سال بعد 3/2 میلیون سیم‌‏کارت در اختیار مردم قرار می‌‏دهیم.

مدیر عامل ایران سل ، در پایان با تاکید بر این‌‏که در ترکیب هیات مدیره ایران سل 4 نفر از شرکای داخلی و 3 نفر از شرکای خارجی حضور دارند ، نبود اعضای شرکت MTN در هیات مدیره را به دلیل دریافت مجوز لیسانس تکذیب کرد و گفت: در جلسه‌‏ای که از سوی وزارت ارتباطات برای اعطای مجوز لیسانس بهره‌‏بردار دوم تلفن همراه تشکیل شد ، تمام شرکای داخلی و خارجی حضور داشتند.

  • ۸۴/۰۹/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">