ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اینستاگرام صفحه علاالدین بروجردی را بست

| دوشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۴۸ ق.ظ | ۰ نظر

اینستاگرام، صفحه رسمی علاءالدین بروجردی، رییس اسبق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی را بست.

صفحه علاالدین بروجردی در یک شبکه اجتماعی مسدود شد
دیروز عصر پس از درج مصاحبه این نماینده مجلس با خبرگزاری خانه ملت در صفحه رسمی او در اینستاگرام پیرامون اقدام غیرقانونی وزیر امور خارجه آمریکا در درخواست از شورای امنیت سازمان ملل متحد برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران که برخلاف توافق برجام و قطعنامه 2231 است پس از چند دقیقه اینستاگرام این صفحه را مسدود کرد. 

مسوول روابط عمومی دفتر این نماینده مجلس در گفت و گو با الف در این رابطه گفت: پس از درج مصاحبه مذکور یک پیام اخطار از طرف اینستاگرام برای بنده آمد که برخی از پست های شما خلاف قوانین و مقررات ما است و شامل محتوای خشونت آمیز و تبلیغ گروه‌های تروریستی بوده است و اکانت شما در معرض خطر حذف قرار دارد و چند دقیقه بعد نیز اکانت توسط اینستاگرام حذف شد. 

وی خاطر نشان کرد: منظور اینستاگرام از تبلیغ گروه‌های تروریستی پیام تسلیت آقای بروجردی به مناسبت تروریسم دولتی آمریکا در به شهادت رساندن ناجوانمردانه سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی بود. وی اضافه کرد: همه می دانند بزرگترین تروریست دنیا آمریکا است و این شبکه آمریکایی آنچه لایق کشور خودش است را به دیگران نسبت می دهد.

چندی پیش نیز اینستاگرام با حذف صفحه برخی از نهادها، خبرگزاری ها و بانک های ایرانی دشمنی خود را با ملت ایران نشان داده بود.

  • ۹۹/۰۲/۰۱

اینستاگرام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">