ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بازرسی هوشمند تأمین اجتماعی از کارگاه ها

| شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۸، ۰۳:۱۹ ب.ظ | ۰ نظر

قائم مقام سازمان تأمین اجتماعی گفت: بازرسی از کارگاه های فعال به صورت هوشمند انجام می شود و کارفرما مکلف به همکاری با بازرسین است.

محمدحسن زدا قائم مقام سازمان تأمین اجتماعی در گفت‌وگو با فارس، درباره بازرسی‌های الکترونیک و هوشمند اظهار داشت: بر اساس ماده 47 قانون تامین اجتماعی بازرسین مکلف هستند به کارگاه‌ها مراجعه کنند و بیمه‌شدگان را ثبت‌نام کنند.

وی ادامه داد: بر اساس ماده 99 قانون نظام صنفی هم بر اساس شکایت بازرسین می‌توانند به آن کارگاه مراجعه کنند و اقدامات لازم را انجام دهند.

زدا افزود: هنگامی که بازرس تامین اجتماعی به کارگاه مراجعه می‌کند کارفرما موظف است تمام موارد را به بازرس نشان دهد و بازرسین تامین اجتماعی با سیستم‌های هوشمند به کارگاه‌ها مراجعه می‌کنند و قبل از ورود به کارگاه تمام اسناد و مدارک لازم را دارند.

قائم مقام سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: در شرکت‌های حقوقی و صنفی بازرسی‌ها متفاوت است و این اقدام برای کنترل بهتر روند بیمه‌ها است.

وی گفت: کارفرما و بیمه‌شدگان باید همکاری لازم را با بازرس داشته باشند تا اطلاعات به درستی ثبت شود. در گذشته ما مشکلات زیادی از جمله اعلام نام و نام خانوادگی کامل را داشته‌ایم، ولی اکنون با اتصال به سامانه ثبت احوال می‌توانیم اطلاعات هویتی را دریافت کنیم و سیستم‌های بازرسی هم هوشمند شده و از طریق جی پی اس کارگاه‌ها را شناسایی می‌کنند.

زدا تصریح کرد: گزارش بازرس از طریق ایمیل به کارفرما ارسال می‌شود و اگر کارفرما به گزارش بازرس اعتراض دارد می‌تواند آن اعتراض خود را ثبت کند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">