ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

باز هم آتش‌سوزی علت اختلال اینترنت تهران بود

| دوشنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۱، ۰۳:۵۰ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران علت اختلال در اینترنت و خطوط تلفن ثابت و سیار را آتش سوزی تعدادی از خطوط ارتباطی در شرکت مخابرات منطقه ۸ تهران اعلام کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، از دقایقی پیش شبکه اینترنت کاربران خطوط همراه اول و ایرانسل قطع شده و یا با اختلال رو به رو شده است. همچنین شبکه تلفن همراه برخی کاربران در تهران با اختلالاتی همراه است و امکان برقراری تماس برای آنها وجود ندارد.

برخی کاربران دلیل این اختلال را قطعی فیبر نوری در شرکت مخابرات عنوان کرده اند. از همین رو محمدرضا بیدخام مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: به علت آتش سوزی در شرکت مخابرات در منطقه ۸ تهران، تعدادی از خطوط ارتباطی ما که درون فیبر نوری و کابل مسی بوده دچار اختلال شده و به همین دلیل در حال حاضر در حوزه تلفن مشتریان خانگی و تجاری هم ارتباط ثابت و سیار با اختلال همراه بوده است.

وی افزود: در تلاش هستیم در اسرع وقت این مشکل برطرف شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران افزود: آتش سوزی در حال حاضر مهار شده و در حال تخمین میزان خسارات وارده هستیم.

به گزارش مهر، چند روز گذشته نیز اختلالاتی در شبکه اینترنتی برخی مناطق تهران ایجاد شده بود که شرکت ارتباطات زیرساخت ساعاتی بعد در اطلاعیه ای اعلام کرد: بر اثر فرسودگی خطوط و تجهیزات انتقال برق، در شبکه اینترنتی برخی از مناطق تهران اختلال ایجاد شده بود که با پیگیری و همکاری کارشناسان این شرکت و هماهنگی شرکت توانیر مشکل برطرف شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">