ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بانک کارآفرین رمز یکبار مصرف می‌دهد

| جمعه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۲۹ ب.ظ | ۰ نظر

اینترنت بانک کارآفرین به زودی خدماتی که دارای دستگاه مولد رمز یک‌بار مصرف (OTP) باشند را به مشتریان ارایه می‌دهد.

"محمدتقی چهرودی" مدیریت فناوری اطلاعات بانک در گفت‌وگو با خبرنگار موبنا از پیشرفت‌های صورت گرفته بانک در ارایه خدمات بانکداری اینترنتی خبر داد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده ما تلاش می‌کنیم که تمامی خدمات بانکداری الکترونیکی را به مشتریان خود ارایه دهیم و خدماتی که تاکنون ارایه نشده به بهره‌برداری می‌رسانیم.

وی افزود: اینترنت بانک کارآفرین، خدماتی که دارای دستگاه مولد رمز یک‌بار مصرف (OTP) باشند را به مشتریان ارایه می‌دهد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تعداد محدودی از این دستگاه در اختیار روسای شعب و مدیران بانک قرار داده شده و به ‌زودی در اختیار سایر متقاضیان نیز قرار می‌گیرد.

مدیریت فناوری اطلاعات بانک کارآفرین با اشاره به اپراتورهای همراه اول و ایرانسل نیز تفاهم‌نامه‌هایی منعقد شده، گفت: با دو اپراتور فوق قراردادهایی منعقد شده تا از تلفن همراه نیز برای تولید رمز یک‌بار مصرف استفاده شود که خدمات آن به‌زودی در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد،‌علاوه‌براین با شرکت‌های طرف قرارداد این اپراتورها مذاکراتی صورت گرفته تا سیستم موبایل بانک کارآفرین به طور کامل راه‌اندازی شود.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر سیستم‌های OTP، مشتــــریان بانک می‌توانند به راحتی از خدمات اینترنتی سایت نیز بهره‌مند شوند،‌گفت: مشتریانی که دارای دستگاه رمز یک‌بارمصرف نیستند، می‌توانند از خدمات اینترنت بانک استفاده کنند، البته این عملیات شامل عملیات مربوط به انتقال وجه نمی‌شود.

از مهم‌ترین خدماتی که توسط اینترنت بانک کارآفرین عرضه می‌شوند می‌توان به دریافت صورت حساب، پرداخت قبوض،‌ انتقال وجه، انتقال وجه به سایر بانک‌ها، ‌انتقال کارتی و بازبینی خلاصه وضعیت تسهیلات اشاره کرد.

  • ۹۲/۰۳/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">