ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا از برتری نیروی انتظامی در حوزه دولت الکترونیک و خدمات فناوری اطلاعات در ارزیابی سازمان امور اداری و استخدامی نهاد ریاست جمهوری خبر داد و گفت: نیروی انتظامی گوی رقابت را از ۹۱ دستگاه ربود.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار احمد دولت خواه افزود: سالانه دستگاه ها و سازمان های مختلف اجرایی کشور، از منظر توسعه شبکه های آی تی و  بهره مندی از فناوری های نوین ارتباطی و فرآیند مکانیزه شدن، توسط  سازمان امور اداری و استخدامی نهاد ریاست جمهوری  مورد ارزیابی قرار می گیرند.

وی ادامه داد: سال گذشته بر مبنای ارزیابی سازمان امور اداری و استخدامی نهاد ریاست جمهوری، سه نهاد؛ نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، سازمان سنجش و  سازمان امور مالیاتی کشور،  مشترکا در رقابت با  میان ۵۷ دستگاه، حا ئز رتبه برتر شدند.

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات نیروی انتظامی ادامه داد: امسال، نیروی انتظامی در این ارزیابی و در رقابت با ۹۱ دستگاه،   رتبه برتر را از آن خود کرد و گوی سبقت را  ربود و حائز دریافت تقدیر نامه تعالی نیز شد.

دولت خواه اضافه کرد: کسب چنین موفقیتی در نتیجه برنامه ریزی و  تمرکز در حوزه زیر ساختی و زیر بنایی حاصل شده است؛ البته نمی توان انکار کرد که این موفقیت محصول تلاش همگانی است؛ مهندسان و کارشناسان معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات نیروی انتظامی چونان سربازان گمنام برای  تحقق اهداف والای سازمانی و خدمت به مردم  از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

وی با اشاره به موفقیت نیروی انتظامی در سایر رقابت های سازمانی در حوزه خدمات دهی الکترونیک و بهره مندی از فناوری های نوین اطلاعاتی و ارتباطی گفت: پلیس در جشنواره مالک اشتر ستاد کل نیروهای مسلح سال جاری  نیز توانست عنوان اولی در حوزه فاوایی را  از آن خود کند

دولت خواه افزود: البته معتقدیم که ظرفیت نیروی انتظامی در استخدام و به کارگیری فناوری های اطلاعاتی و ارتباطاتی و ارائه خدمات الکترونیک بیش از این است و برنامه ریزی هدفمند بتوانیم موفقیت های بیشتری کسب  و به دستاوردهای بالاتری برسیم تا روند خدمات دهی به مردم را تسهیل و تسریع کنیم.

وی با اشاره به عزم نیروی انتظامی برای تحقق هوشمند سازی تا پایان سال ۱۴۰۰ گفت: برای تحقق این هدف اولویت دار، همه توان و ظرفیت خود را به کار می گیریم و به میدان می آوریم.

  • ۹۸/۱۱/۲۳

پلیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">