ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی و ارتباطی و لوازم جانبی با اعلام آغاز طرح مبارزه با عرضه و فروش کالای قاچاق از تاریخ 1395/7/1در تهران، به اعضا متذکر شد: در اسرع وقت برای جمع آوری کالاهای قاچاق از واحد‌های صنفی اقدام کنند.

بنابراعلام اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی و ارتباطی و لوازم جانبی، طرح مبارزه با عرضه و فروش کالای قاچاق از تاریخ 1395/7/1 در استان تهران آغاز می شود.

این اتحادیه با این اعلام به اعضای خود متذکر شده: خرید و فروش، نگهداری و عرضه این نوع کالاهای قاچاق ممنوع است و با متخلفین برخورد قانونی می‌شود. در اسرع وقت نسبت به جمع آوری کالاهای فوق در واحد های صنفی اقدام شود.

بنا بر اعلام اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی، طبق ماده 18 قانون مبارزه با قاچاق کالا، هر شخصی که مرتکب قاچاق کالا، حمل یا نگهداری آن شود، علاوه بر ضبط کالا به جریمه های نقدی محکوم می شود.

پیش از این غلامحسین کریمی رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی در گفت‌وگو با فارس، از برخورد جدی با کالای قاچاق از اول مهر 95 خبر داده و گفته بود: از این تاریخ خرید کالای قاچاق و بدون گارانتی دیگر قابل توجیه نیست و اتحادیه به این موارد رسیدگی نخواهد کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">