ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

برق ارمنستان رفت، اینترنت ایران مختل شد

| جمعه, ۲۰ تیر ۱۳۹۹، ۰۴:۵۴ ب.ظ | ۰ نظر

نائب رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به بروز اختلال اینترنت در شب گذشته، گفت: به دلیل قطع برق دیتا سنتر اصلی کشور ارمنستان اختلال در اینترنت کشور به وجود آمد که ساعتی بعد این مشکل رفع شد.

سجاد بنابی نائب رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت در گفت‌وگو با فارس با اشاره به قطعی اینترنت در شب گذشته، گفت: قطعی تامین کننده در کشور ارمنستان و ترکیه در بیرون از مرزهای کشور علت اختلال در شبکه اینترنت بود. مشکل اصلی در کشور ارمنستان بود چرا که به دلیل قطع برق دیتا سنتر اصلی این کشور  اختلال در اینترنت به وجود آمد البته  این اختلال در تلفن‌های ارمنستان هم رخ داده بود. 

وی افزود: اختلال در شبکه اینترنت در شب گذشته بین ساعت ١٩:۴٠ تا ٢١ اتفاق افتاد که بعد از این ساعت مشکل قطعی اینترنت رفع شد. 

بنابی تصریح کرد: مشکل اصلی در اختلال شبکه اینترنت در واقع مربوط به اختلال در سیستم DNS (  سیستمی است که اتصال به اینترنت را برقرار می کند) بود که گزارش‌ آن پس از بررسی اعلام خواهد شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">