ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

برکناری معاون نوآوری وزارت ارتباطات

| چهارشنبه, ۲۱ دی ۱۴۰۱، ۰۴:۳۷ ب.ظ | ۰ نظر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در احکامی جداگانه، معاون فناوری و نوآوری و عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت را منصوب کرد.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تقدیر و تشکر از دکتر آقامیری، در حکمی مهندس میثم عابدی را به سمت «معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات» منصوب و ضمن تشکر از دکتر رضوی زاده طی حکمی مهندس ایرج روحی را به سمت «عضو غیرموظف هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت» منصوب کرد.
عابدی دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته مهندسی برق الکترونیک است. وی بیش از 14 سال سابقه فعالیت در بخش خصوصی و دولتی در زمینه کاربردی سازی، بومی سازی، توسعه و انتقال فناوری را در کارنامه خود دارد. «معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری»، «قائم مقام معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری» و «رئیس گروه الکترونیک، مخابرات و رباتیک مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری» از جمله مهمترین مسئولیت‌های دولتی وی به شمار می رود.
ایرج روحی نیز داری مدرک کارشناسی ارشد مخابرات است. وی بیش از دو دهه تجربه در سطوح مختلف کارشناسی و مدیریتی در طراحی و پیاده‌سازی شبکه‌های ارتباطی ملی را در کارنامه خود دارد. 
روحی هم اکنون مشاور وزیر در توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در مناطق روستایی و مجری طرح خدمات عمومی اجباری است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">