ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

برگزاری همایش بانک‌ها و شرکت‌های IT

| جمعه, ۱۸ مهر ۱۳۹۳، ۰۶:۱۳ ب.ظ | ۰ نظر

بانک تجارت همایش تخصصی 'بانک ها و شرکت های فناوری اطلاعات با رویکرد برنامه ششم توسعه' را برگزار می کند.

به گزارش ایرنا، ابراهیم کاظم پور رییس اداره روابط عمومی بانک تجارت گفت: همایش برنامه مشترک مرکز فرهنگ سازی و اطلاع رسانی بانکداری الکترونیک (فابا) و بانک تجارت، روز یکشنبه بیست و هفتم مهرماه در محل مرکز همایش های بین المللی صدا و سیمای برگزار خواهد شد.

کاظم پور با اشاره به اینکه مدیران عامل، اعضای هیات مدیره و مسئولین و کارشناسان بخش های فناوری اطلاعات بانکها شرکت کنندگان این همایش یکروزه هستند، اظهار داشت: مطابق برنامه، مدیران ارشد وزارت اقتصاد و دارایی و بانک مرکزی، معاونین وزارتخانه های ارتباطات و فناوری و اطلاعات و فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جمله سخنرانان این همایش هستند.

رییس اداره روابط عمومی بانک تجارت با اشاره به اینکه این همایش، اولین نشست تخصصی است که با موضوع ارتباط فناوری های نوین و برنامه ششم توسعه در کشور برگزار می شود، افزود: امیدواریم برگزاری این همایش نقطه آغازی برای هم اندیشی و همگرایی بانکداران و متخصصان ایرانی در حوزه IT برای ایفای نقش موثر در تدوین برنامه ششم توسعه باشد، به گونه ای که بتوان ابزارها و روندهای لازم برای پیشبرد و توسعه بانکداری الکترونیک را در عالی ترین سند راهبردی کشور پیشنهاد کرد.

وی در پایان گفت: امیدواریم مدیران و کارشناسان نظام بانکی و متخصصان حوزه فناوری اطلاعات در کشور با حضور فعال در پانل ها و کارگروه ها در تحقق اهداف این همایش سهیم باشند.

  • ۹۳/۰۷/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">