ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شرکت خدمات مالی و بانکداری آمریکایی و معتبر «جی‌پی‌مورگان چِیس» مذاکرات خود را با نهادهای نظارتی لندن به منظور راه‌اندازی یک بانک دیجیتال در بریتانیا تا پایان سال‌جاری آغاز کرد.

ایبنا - به گزارش فایننشال‌تایمز، اسکای‌نیوز پیش‌تر گزارش داده بود که بزرگ‌ترین بانک آمریکا آمادگی خود را برای راه‌اندازی یک عملیات دیجیتال در بریتانیا تا پایان سال‌جاری اعلام کرده است. براساس تایید منبعی نزدیک به امور، این فعالیت بانکی جدید که به احتمال زیاد خدمات حساب‌های جاری و همچنین اعطای وام را در بر می‌گیرد، درحالی راه‌اندازی می‌شود که دو سال پیش رقیب جی‌پی‌مورگان یعنی گلدمن آمریکا بانک دیجیتال خود را در بریتانیا راه‌اندازی کرد. استراتژی گلدمن این بوده است که مشتریان انگلیسی را با نرخ‌های بالای سود حساب‌های جاری اغوا کند. جی‌پی‌مورگان به احتمال زیاد افزایش مشتریان خود را هدف گرفته و می‌تواند یکی از ایفاگران برجسته در بانکداری خُرد بریتانیا لقب بگیرد.

  • ۹۸/۱۲/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">