ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بسته ایرانسل برای جام جهانی

| دوشنبه, ۳۰ آبان ۱۴۰۱، ۰۵:۴۹ ب.ظ | ۰ نظر

همه مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل، نخستین ارائه‌دهنده ۵G در ایران و رکورددار سرعت اینترنت و تعداد سایت‌های نسل پنج در کشور، می‌توانند بسته ترکیبی ۲۰۲۲، شامل ۲۰ گیگابایت اینترنت و ۲۲ ساعت مکالمه ایرانسلی (درون‌شبکه) را با پرداخت ۸۰هزار تومان، دریافت کنند.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، از ۲۹ آبان ۱۴۰۱، همزمان با افتتاح رقابت‌های جام جهانی فوتبال در کشور قطر، یک بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه ایرانسلی را به مشترکان خود ارائه داده است.

همه مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل، نخستین ارائه‌دهنده 5G در ایران و رکورددار سرعت اینترنت و تعداد سایت‌های نسل پنج در کشور، می‌توانند بسته ترکیبی ۲۰۲۲، شامل ۲۰ گیگابایت اینترنت و ۲۲ ساعت مکالمه ایرانسلی (درون‌شبکه) را با پرداخت ۸۰هزار تومان، دریافت کنند.

بسته ترکیبی جام جهانی، از ۲۹ آبان تا ۲۷ آذر ۱۴۰۱ قابل فعال‌سازی است و اعتبار آن از زمان فعال‌سازی، ۱۵ روز خواهد بود. فعال‌سازی این بسته تخفیفی، با شماره‌گیری کد دستوری #۲۰۲۲* و یا مراجعه به بخش خرید بسته اینترنت پیشنهادی در سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من، به دفعات امکان‌پذیر است.

  • ۰۱/۰۸/۳۰

ایرانسل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">