ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بسته‌های نامحدود رایتل حذف شد

| يكشنبه, ۷ اسفند ۱۴۰۱، ۰۴:۵۴ ب.ظ | ۰ نظر

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از حذف بسته‌های اینترنت نامحدود شرکت رایتل گلایه کرد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مدتی است کاربران شبکه‌های اجتماعی از حذف بسته‌های اینترنت نامحدود رایتل خبر می‌دهند. بررسی‌ها نشان می‌دهد اکنون فقط بسته اینترنت نامحدود همراه اول باقی مانده است. اپراتور رایتل دو بسته شبانه با حجم ۱۰ گیگابایت و ۱۲ گیگابایت برای بازه مصرف ۳۰ روزه با قیمت‌های پایین ۸ و ۱۰ هزار تومان داشت که اکنون حذف کرده است. این در حالی‌ است که بسته‌های اینترنت موبایل روزانه، حجم‌های بسیار کمی داشته و عملا برای کاربران نه به صرفه و نه کافی هستند. شهروند خبرنگار ما با  ارسال پیامی درخواست پیگیری این موضوع را دارد.
چرا بسته‌های نامحدود رایتل حذف شد؟
متن پیام شهروند خبرنگار ما:
سلام لطفا موضوع حذف بسته‌های نامحدود رایتل را از وزارت ارتباطات پیگیری کنید. شرکت رایتل بدون هیچ اطلاعیه ای همه بسته های نامحدودش را حذف کرد و تنها شرکتی که بسته نامحدود دارد همراه اول است آن هم یک بسته از ساعت ۱ بامداد تا ساعت ۱۱ دارد. با توجه به وضعیت اقتصادی حال حاضر این حجم های کم برای کاربران به صرفه نیست.

  • ۰۱/۱۲/۰۷

رایتل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">