ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تصویب بسیج همه امکانات وزارتخانه به‌منظور تحقق شبکه ملی اطلاعات و توسعه خدمات پایه پیام رسان و شبکه اجتماعی از محورهای گزارش به رهبری بود.
به گزارش خبرگزاری موج، عیسی زارع پور در پیامی در یکی از پیام رسانهای بومی نوشت: همان گونه که می‌دانید امسال تحت عنوان سال تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین نامگذاری شده است. به همین مناسبت نمایشگاهی مختصر و مفید برای نمایش توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان داخلی و فعالیت‌های که در دستگاه‌ها به واسطه آن‌ها انجام شده است برگزار شد.

در این نمایشگاه وزارتخانه‌های مختلف از جمله ارتباطات و فناوری اطلاعات، راه و شهرسازی، صمت، نیرو و نفت با همکاری بخش خصوصی توانمندی‌های داخلی حوزه‌های مربوط به خود را به نمایش گذاشتند. ما نیز در غرفه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات توفیق داشتیم دقایقی میزبان رهبر معظم انقلاب باشیم.

هم‌زمان با حضور و بازدید ایشان از دستاوردهای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و فناوری فضایی، بنده به همراه مدیران شرکت‌های خصوصی حاضر در غرفه توضیحاتی را ارائه کردیم.

بسیج همه امکانات وزارتخانه به‌منظور تحقق شبکه ملی اطلاعات، توسعه خدمات پایه (پیام رسان و شبکه اجتماعی)، تصویب و آغاز اجرای آیین‌نامه حمایت از کسب‌وکارهای اینترنتی، راه اندازی سرویس اینترنت ویژه کودک و نوجوان، پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها، توسعه دسترسی روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات، توسعه زیرساخت‌های اطلاعاتی، پروژه دولت هوشمند و دستاوردهای فناوری فضایی، مهم‌ترین محورهای ارائه گزارش بود.

اشراف ایشان در خصوص موضوعات مطرح شده برای بنده، همکارانم و مدیران شرکت‌های خصوصی در نوع خود بسیار جالب بود. ایشان در پایان بازدید از غرفه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، توصیه‌هایی درباره ارائه خدمات با کیفیت، جذاب و متنوع در فضای مجازی به بخش‌های مختلف جامعه تاکید فرمودند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">